مطالب مرتبط:
چهارشنبه سوری| آخرین آمار تلفات حوادث چهارشنبه آخر سال
تیشه به ریشه سنت دیرین چهارشنبه سوری/28 فوتی در سال گذشته نتیجه بی احتیاطی
چهارشنبه سوری| آخرین آمار تلفات حوادث چهارشنبه آخر سال
چهارشنبه سوری یا چهارشنبه سوزی! / توصیه هایی درباره آخرین چهارشنبه سال و حوادثی که به بار می آورد
چهارشنبه سوری به مثابه آیین | چرا ایرانیان چهارشنبه آخر سال را جشن می گیرند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 13:452024-03-12پزشكي

دانش آموزان بیشترین مصدومان چهارشنبه سوری سال پیش بودند


معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: بنا بر اعلام وزارت بهداشت، بیشترین مصدومان حوادث ناشی از مواد محترقه در چهارشنبه سوری سال گذشته در کشور از میان دانش آموزان بودند.

- ایسنا/زنجان معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: بنا بر اعلام وزارت بهداشت، بیشترین مصدومان حوادث ناشی از مواد محترقه در چهارشنبه سوری سال گذشته در کشور از میان دانش آموزان بودند.

داوود رحمانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: آسیب های ناشی از مواد محترقه و منفجره یا آتش افروزی چهارشنبه سوری، تهدیدی جدی برای سلامتی افراد بخصوص کودکان ونوجوانان است و هرگونه بی توجهی به نکات ایمنی و سهل انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه سوری می تواند زیان های جانی و مالی سنگین و غیرقابل جبرانی درپی داشته باشد.

وی با بیان اینکه سوختگی در صدر صدمه های واردشده به مصدومان در چهارشنبه سوری سال گذشته بود، گفت: از مجموع 4026 مورد صدمه های گزارش شده ناشی از استفاده مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال گذشته در کشور، 1805 مورد مربوط به سوختگی بوده است.

او بیشترین اعضای آسیب دیده در چهارشنبه سوری سال گذشته را سر و گردن دانست و بیان کرد: از مجموع 4026 مورد صدمه های گزارش شده 1758 مورد مربوط به صدمه های سر و گردن است که از این تعداد 1146 مورد مربوط به چش


برچسب ها: چهارشنبه سوری - دانشگاه علوم پزشکی زنجان - معاونت بهداشت دانشگاه - چهارشنبه - دانشگاه علوم پزشکی - مواد محترقه - دانش آموزان
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان بیشترین مصدومان چهارشنبه سوری سال پیش بودند

دانش آموزان بیشترین مصدومان چهارشنبه سوری سال پیش بودند