مطالب مرتبط:
ابتکار عمل بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در برگزاری مناظره های کاندیدا های انتخابات مجلس/شور انتخابات در تالار وحدت
فیلم - شور انتخابات در سرزمین آب و آتش
مجلس پیگیر مطالبات مردم باشد/ اوج گیری شور انتخابات در مشارکت گسترده رای اولی ها
ذوق و شوق رای اولی های یزد برای حضور در انتخابات+فیلم
دعوت جامعه قرآنی استان یزد برای حضور پر شور در انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 14:152024-02-26سياسي

شور و شوق انتخابات غیر علنی می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو، «غیر علنی» عنوان یکی از ویژه برنامه های انتخاباتی این شبکه رادیویی است که از بهمن ماه به استفبال انتخابات مجلس شورای اسلامی رفته است و در فضایی شاد و طنز به موضوع انتخابات می پردازد.

- رادیو صبا درویژه برنامه انتخاباتی غیر علنی با شور و شوق مخاطبان را دعوت به حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو، غیر علنی عنوان یکی از ویژه برنامه های انتخاباتی این شبکه رادیویی است که از بهمن ماه به استفبال انتخابات مجلس شورای اسلامی رفته است و در فضایی شاد و طنز به موضوع انتخابات می پردازد.

مهدی مجنونی کسمایی تهیه کننده این برنامه گفت: در این برنامه تلاش می کنیم در فضایی شاد شور و شوق انتخاباتی در بین مردم ایجاد کنیم و به آن ها یاد آوری کنیم که هر یک رای در انتخابات تاثر گذار و سرنوشت ساز است.

این برنامه در قالب طنز پیش می رود، که در آن قرار است یک نفر از شخصیت های طنز به عنوان رییس اتحادیه طنزپردازان رادیو صبا انتخاب و معرفی شود، هر یک از این شخصیت ها تلاش می کنند از هر فرصتی برای معرفی بیشتر خود استفاده کنند تا در نهایت به عنوان رییس این اتحادیه انتخاب شوند.


برچسب ها: انتخابات - انتخابات مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - برنامه های انتخاباتی - انتخابات مجلس - انتخاباتی - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

شور و شوق انتخابات غیر علنی می شود

شور و شوق انتخابات غیر علنی می شود