مطالب مرتبط:
تشدید نظارت بر بازار ماه رمضان و نوروز برای مقابله با گرانفروشی و احتکار
نظارت بر بازار البرز تشدید شد
نظارت بر بازار همدان تشدید شد
تشدید نظارت بر بازار،کیفیت خدمات را بالا می برد
تشدید نظارت بر بازار برای مقابله با گرانفروشی و احتکار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 08:252024-03-14اقتصادي

تشدید نظارت بر بازار لوازم یدکی و لاستیک در طرح نظارتی نوروز


سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از تشدید نظارت بر بازار لوازم یدکی خودرو لاستیک و غیره خبر داد و گفت: طرح ویژه نظارتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از 15 اسفند ماه تا 24 فروردین اجرا خواهد شد.

- سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از تشدید نظارت بر بازار لوازم یدکی خودرو لاستیک و غیره خبر داد و گفت: طرح ویژه نظارتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از 15 اسفند ماه تا 24 فروردین اجرا خواهد شد.

سید علی میرموسوی در گفت وگو با ایسنا، کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار، پایش وضعیت تامین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی ویژه ماه رمضان و ایام نوروز عنوان کرد.

در همین راستا با کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان برای برگزاری گشت های مشترک و برخورد با نشان های تجاری خارجی انجام شده است.

همچنین به گفته وی جلساتی برای هماهنگی با فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای لوازم خانگی برای رعایت ضوابط فروش اقساطی و پیش فروش کالا برگزار شده است.

میر موسوی در ادامه از تشدید نظارت بر بازار لوازم یدکی خودرو لاستیک و غیره خبر داد و گفت: طرح ویژه نظارتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از 15 اسف


برچسب ها: تشدید نظارت بر بازار - نظارت - نظارت بر بازار - سرپرست معاونت نظارت - صنعت، معدن و تجارت - تشدید نظارت - لوازم یدکی خودرو
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر بازار لوازم یدکی و لاستیک در طرح نظارتی نوروز

تشدید نظارت بر بازار لوازم یدکی و لاستیک در طرح نظارتی نوروز