مطالب مرتبط:
پخش مناظرات نامزدهای سیستان و بلوچستان از 7 شبکه تلوزیونی
پخش مناظرات نامزدهای انتخابات مجلس از شبکه استانی سبلان
پخش مناظره های نامزدهای نامزدهای انتخابات مجلس از شبکه سبلان
جدول پخش برنامه های انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی در 5 شبکه استان اردبیل
جدول پخش مناظرات 7 اسفند نامزدهای انتخابات مجلس در سیمای گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 11:202024-02-26سياسي

پخش مناظرات نامزدهای سیستان و بلوچستان از 7 شبکه تلویزیونی


مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان از تداوم پخش مناظرات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان از 7 شبکه تلویزیونی خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان از تداوم پخش مناظرات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان از 7 شبکه تلویزیونی خبر داد.

علیرضا کیخا از تداوم پخش مناظرات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان از 7 شبکه تلویزیونی در استان خبر داد.

مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان گفت: پخش مناظره های تلویزیونی از شبکه های زاهدان، سیوستان(حوزه انتخابیه زابل)، تفتان(حوزه انتخابیه خاش)، ایرانشهر، نگاران(حوزه انتخابیه سراوان) و مکران(حوزه انتخابیه چابهار) از روز جمعه چهارم اسفندماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه دهم اسفندماه ادامه دارد.

وی افزود: علاوه بر 6 کانال تلوزیونی که ویژه 6 حوزه انتخابیه استان اخیراً راه اندازی شده، مجوز پخش مناظرات از شبکه استانی هامون نیز اخذ شده و در دو نوبت 6 صبح و 23:45 این مناظرات از شبکه هامون نیز پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از صدا و سیمای استان، کیخا خاطرنشان کرد: پخش مناظرات استانی برای نخستین بار صورت می گیرد و می تواند کمک قابل توجهی به مخاطبان برای شناخت نامزدها و توان و برنامه های آ


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - انتخابات مجلس شورای اسلامی - استان سیستان و بلوچستان - بلوچستان - شبکه تلویزیونی - نامزدهای انتخابات - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

پخش مناظرات نامزدهای سیستان و بلوچستان از 7 شبکه تلویزیونی

پخش مناظرات نامزدهای سیستان و بلوچستان از 7 شبکه تلویزیونی