مطالب مرتبط:
ویدیویی ببینید از دوستی شیر با یک انسان در خانه های فوق لاکچری
بیوتکنولوژی؛ دانشی برای انسان و دنیای مدرن
ویدیو | با اجزای دست انسان آشنا شوید و لذت ببرید
علائم کمبود هر کدام از ویتامین ها در بدن انسان
رباتی که تومور زبان را با دقتی برابر انسان جراحی می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 09:002024-03-05بين الملل

ژست انسان دوستی یک قاتل


دولت آمریکا طی 5 ماه اخیر چندین بار قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص آتش بس در غزه را وتو کرده و حتی در مذاکرات آتش بس شش هفته ای اخیر در پاریس نیز سنگ اندازی هایی را با هدف امتیازگیری از حماس صورت داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فخرالدین اسدی در یادداشتی در پایگاه خبری بصیرت نوشت: جو بایدن، رییس جمهوری ایالات متحده اخیرا مدعی شده که قصد دارد اولین برنامه پرتاب مواد غذایی و آذوقه بر فراز غزه را به اجرا بگذارد! این خبر در پی انتشار گزارش هایی مبنی بر شهادت شمار قابل توجهی از فلسطینی ها در جریان هجوم برای دریافت کمک های بشردوستانه اعلام شد؛ آن ها بر اثر تیراندازی نیروهای متجاوز صهیونستی جان خود را از دست دادند.

در چنین شرایطی وقاحت بایدن و مقامات کاخ سفید حد و حصری ندارد! دولت آمریکا طی 5 ماه اخیر چندین بار قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص آتش بس در غزه را وتو کرده و حتی در مذاکرات آتش بس شش هفته ای اخیر در پاریس نیز سنگ اندازی هایی را با هدف امتیازگیری از حماس صورت داده است.

پرتاب مواد غذایی به غزه! در چنین شرایطی پرتاب! مواد غذایی برای ساکنان غزه مصداق توهین دیگری از سوی آمریکا به ساکنان این منطقه و افکار عمومی دنیاست.


برچسب ها: شورای امنیت سازمان ملل متحد - شورای امنیت سازمان ملل - سازمان ملل متحد - آتش بس در غزه - شورای امنیت - دولت آمریکا - سازمان ملل
آخرین اخبار سرویس:

ژست انسان دوستی یک قاتل

ژست انسان دوستی یک قاتل