موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - همسان سازي حقوق - مستمري بگيران - كميسيون اجتماعي - سازمان تامين اجتماعي - اردستان - عضوشوراي شهر تهران - كميته تعيين وضعيت - سارقان حرفه اي منازل - مهدي قره شيخلو - عبدالحسن رفيعي پور - زراره - برنامه بازي هاي پرسپوليس - جعفر ميلي منفرد - بيمه تأمين اوتماعي - شفيع زاده - مديركل بهزيستي ايلام - طرح بسندگي زبان

مطالب مرتبط:
کشف دیوارنگاره افسانه ای در یک شهر باستانی
خیابان دهان باز کرد و کامیون داخلش سقوط کرد/ عکس
یک دنیای جادویی؛ حضور جورجینا و فرزندان کریستیانو رونالدو در دیزنی لند پاریس / عکس
دیوارهای شهر اراک بعد از انتخابات (عکس)
کشف گورستان سه هزارساله «کودکان» در عمان (+عکس)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 11:202024-03-05بين الملل

«شهر جن ها» در صحرای عمان و افسانه هایی جادویی که دهان به دهان روایت می شوند (+عکس)


بهلا، شهری باستانی و واحه ای در دل صحرای عمان است که به دلیل جریان داشتن باورهای جادویی و روایت هایی مبتنی بر رمز و رازهای ماورایی در آن شهرت دارد.

- شهر جن ها در صحرای عمان و افسانه هایی جادویی که دهان به دهان روایت می شوند (+عکس) بهلا، شهری باستانی و واحه ای در دل صحرای عمان است که به دلیل جریان داشتن باورهای جادویی و روایت هایی مبتنی بر رمز و رازهای ماورایی در آن شهرت دارد.

فرانس پرس در گزارشی که به این منطقه سرسبز از صحرای عمان اختصاص یافته آورده است که هنوز در آن داستانی هایی چون کفتارهای شتر خوار و مردانی که به الاغ تبدیل شده اند، نقل می شود.

افراد به شدت خرافه گرا از این شهر که به متروکه ای در 200 کیلومتری مسقط، پایتخت عمان می ماند و گفته می شود زیستگاه جن ها و موجودات ماوراء طبیعی است، دوری می کنند.

حمد الربانی، راهنمای گردشگران در قلعه قرون وسطایی بهلا که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده، می گوید: ما در اینجا به ارواح که در میان مردم زندگی می کنند، اعتقاد راسخ داریم.

او سپس با اشاره به جایگاه موجودات ماورایی در اعتقادات مذهبی که قرآن، کتاب مسلمانان نیز به برخی از آنها اشاره دارد، توضیح می دهد: جن ها بخشی از مخلوقات خدا هستند (.


برچسب ها: عمان - روایت - هایی - دهان - باستانی - افسانه - شوند
آخرین اخبار سرویس:

«شهر جن ها» در صحرای عمان و افسانه هایی جادویی که دهان به دهان روایت می شوند (+عکس)

«شهر جن ها» در صحرای عمان و افسانه هایی جادویی که دهان به دهان روایت می شوند (+عکس)