مطالب مرتبط:
خوش بین به گشایش هایی در حوزه برجام و اف ای تی اف هستم
نامزد نمایندگی مجلس از سنندج: خوش بین به گشایش در حوزه های برجام و اف ای تی اف هستم +فیلم
آیا قانون اقدام راهبردی مانع بازگشت آمریکا به برجام شد؟
آژانس: ذخایر اورانیوم غنی شده ایران به 27 برابر سقف مجاز در برجام رسید
حقیقت ماجرای «من هم صبح جمعه فهمیدم» از زبان علی ربیعی/ می گفتند برجام مایه ذلت ایران شده، حالا چرا از کانال های مختلف احیای برجام را دنبال می کنید؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 09:102024-02-27سياسي

ترامپ گفته بود از برجام خارج می شود، اما اوباما را شما تشویق به تحریم کردید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت الف در تحلیلی نوشت: آقای علی ربیعی، یکی از چهره های شاخص جریان اصلاح طلب و وزیر کار و سخنگوی دولت اعتدال، - اگر بخواهیم با منطق آقای ربیعی و عینک سیاسی ایشان، تحریم ها را ریشه یابی کنیم طیفی جز اصلاح طلبان مقصر قلمداد نمی شوند .

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت الف در تحلیلی نوشت: آقای علی ربیعی، یکی از چهره های شاخص جریان اصلاح طلب و وزیر کار و سخنگوی دولت اعتدال، در اظهاراتی که اخیراً یکی از سایت های اصلاح طلب منتشر کرده مدعی شده که اردوکشی خیابانی اصولگرایان در دی ماه 96 ترامپ را به خروج از برجام تشویق کرد و به نوعی همه نقصان ها و ضعف های برجام را به گردن رقبای سیاسی اصلاح طلبان انداخته است.

هر چند که این نوشته، محلی برای بحث پیرامون ضعف های ساختاری برجام نیست که به راحتی و صرفاً با اراده یک نفر این توافق دود شد و به هوا رفت، اما می خواهیم با منطق آقای ربیعی تحریم هایی را تحلیل کنیم که از اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 به کشور تحمیل شد و حتی تحریم های دولت ترامپ از سال 97 به بعد، بازتولید همان تحریم هایی بود که در زمان اوباما علیه ایران وضع شد.

آقای ربیعی مدعی است آشوب های خیابانی دی ماه 96 که جرقه اش را اصولگرایان در مشهد زدند و سپس به دیگر شهر ها سرایت کرد، باعث شد که پشت


برچسب ها: اصلاح طلب - اصلاح - چهره های شاخص - سخنگوی دولت - اصلاح طلبان - سیاسی - برجام
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ گفته بود از برجام خارج می شود، اما اوباما را شما تشویق به تحریم کردید

ترامپ گفته بود از برجام خارج می شود، اما اوباما را شما تشویق به تحریم کردید