مطالب مرتبط:
پیام تسلیت امام جمعه محلات در پی درگذشت استاد حوزه
تشریح عملکرد یک ساله کمیته امداد امام خمینی(ره) در کرمان
واگذاری انشعاب گاز رایگان به مددجویان کمیته امداد امام(ره)
2 هزار خوابگاه دانشگاه علوم انتظامی امام حسن مجتبی (ع) افتتاح شد
هشت توصیه امام رضا(ع) برای روزهای پایانی ماه شعبان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 17:502024-03-04سياسي

جای خالی تصویر امام بر مزار سرباز امام


جمعه یازدهم اسفند ماه 1402 تصمیم گرفتم به گلزار شهدای کرمان بروم تا ضمن زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هم شرکت کنم.

خودم را به گلزار شهدای کرمان رساندم؛ حال و هوای معنوی خاصی داشت و صف های متراکم مردم من را متوجه این نکته کرد که قطعا همه این مردم نیتی شبیه من داشته اند که هم مزار سردار دل ها را زیارت کنند و هم به تکلیف خود برای شرکت در انتخابات شرکت کنند.

از اینکه دیدم این تعداد از مردم کرمان علاقه مند هستند انتخابات را در کنار سردار حاج قاسم سلیمانی باشند، حس شعف به من دست داد.

اما وقتی داخل صف ایستاده بودم و دیوارهای اطراف مزار حاج قاسم را تماشا می کردم، یک نکته توجه من را به خودش جلب کرد؛ خبری از عکس امام خمینی(س) در سراسر این دیوارها نبود.

در همین زمان وصیت نامه حاج قاسم از خاطرم گذشت که امام خمینی(س) را با الفاظی همچون خمینی کبیر ، خمینی عزیز و خمینی بزرگ یاد می کند و در بخشی از وصیت نامه خود آورده است: خداوندا! تو را سپاس که مرا صلب به صلب، قرن به قرن، از صلبی به صلبی منتقل کردی و در زمانی اجازه ظهور و وجود دادی که امکان درک یکی از برجسته ترین اولیائت را که قرین و قریب معصومین است، عبد صالحت خمینی کبیر را درک کنم و سرباز رکاب او شوم.


برچسب ها: گلزار شهدای کرمان - حاج قاسم سلیمانی - حاج قاسم - انتخابات - قاسم سلیمانی - مجلس خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی تصویر امام بر مزار سرباز امام

جای خالی تصویر امام بر مزار سرباز امام