مطالب مرتبط:
17 دستگاه ناوگان اورژانس برای چهارشنبه آخرسال مشهد مستقر شدند
چهارشنبه آخرسال؛ رسمی کهن در آتش خوش گذرانی زودگذر
افزایش 24 درصدی آمار مصدومان چهارشنبه آخرسال نسبت به سال گذشته
افزایش 24 درصدی آمار مصدومان چهارشنبه آخرسال نسبت به سال گذشته
استقرار 17 دستگاه ناوگان اورژانس مشهد برای چهارشنبه آخرسال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 20:152024-03-12حوادث

برقراری 1270 تماس با سامانه 125 اصفهان در چهارشنبه آخرسال


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مصدومیت دو نفر در پی وقوع انفجار در ساختمان مسکونی در محدوده قائمیه خبر داد و گفت:تاکنون شب آرامی در اصفهان طی شده است و تا این ساعت 1270 مورد تماس تلفنی با سامانه 125 گرفته شده است.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مصدومیت دو نفر در پی وقوع انفجار در ساختمان مسکونی در محدوده قائمیه خبر داد و گفت:تاکنون شب آرامی در اصفهان طی شده است و تا این ساعت 1270 مورد تماس تلفنی با سامانه 125 گرفته شده است.

محمد شریعتی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت حوادث چهارشنبه آخرسال، اظهار کرد: وقوع انفجار در یک ساختمان مسکونی سه طبقه واقع در محدوده قائمیه ساعت 19:05 امروز (سه شنبه 22 اسفند) به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شد و بلافاصله ماموران آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه دو مرد 28 و 35 ساله که در انباری طبقه سوم در حال ساخت مواد محترقه بودند مصدوم و دچار سوختگی 60 تا 70 درصدی از ناحیه دست، صورت و بدن شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه پاک سازی محل حادثه در حال انجام است، تصریح کرد: در پی این حادثه شاهد آسیب و شکستگی در و شیشه های واحدهای این ساختمان مسکونی بودیم.


برچسب ها: سخنگوی سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - اصفهان - ساختمان مسکونی - آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - چهارشنبه آخرسال
آخرین اخبار سرویس:

برقراری 1270 تماس با سامانه 125 اصفهان در چهارشنبه آخرسال

برقراری 1270 تماس با سامانه 125 اصفهان در چهارشنبه آخرسال