مطالب مرتبط:
روحانیون از ماه رمضان برای تقویت انس با قرآن در میان جوانان استفاده کنند
در ماه رمضان ممنوعیتی برای طبخ غذای بیرون بر نداریم
فرماندار مراغه: قداست ماه رمضان در نوروز حفظ شود
فیلم| آماده سازی گنبد مطهر رضوی در آستانه ماه رمضان
1500 تن خرمای ماه رمضان و 20 هزار تن میوه شب عید تامین شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 اسفند 1402 ساعت 14:352024-03-08سياسي

باید از لحظه لحظه ماه رمضان استفاده کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید از لحظه لحظه ماه مبارک رمضان برای ارتقاء خود و حل مشکلات جامعه استفاده کرد.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید از لحظه لحظه ماه مبارک رمضان برای ارتقاء خود و حل مشکلات جامعه استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته (18 اسفند) کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن چند رویداد در هفته جاری، اظهار کرد: بیستم اسفند سالروز راهیان نور است، اتفاق فرهنگی مهمی که سال به سال پررونق تر می شود.

وی به استقبال جوانان برای شرکت در این برنامه ها اشاره داشت و افزود: حضور در مناطق عملیاتی در سازندگی، تحول روحی و معنوی نسل جوانی که پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را ندیده اند، منشاء اثر است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به وجود مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس در کرمانشاه، گفت: ضمن قدردانی از تلاش های مسئولان ستاد راهیان نور، انتظار می رود فرهنگ راهیان نور در کرمانشاه و کشورمان در آینده رونق بیشتری پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به آغار ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: روزه گرفتن واجب شرعی است و در امت های پیش از اسلام هم وجود داشته است.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - امام جمعه کرمانشاه - کرمانشاه - ماه مبارک رمضان - لحظه - ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

باید از لحظه لحظه ماه رمضان استفاده کرد

باید از لحظه لحظه ماه رمضان استفاده کرد