مطالب مرتبط:
دستگیری سه عضو یک باند مسلحانه در زابل
دستگیری 3 عضو یک باند مسلحانه در زابل
سه عضو یک باند مسلحانه در زابل دستگیر شدند
باند مسلحانه در زابل منهدم شد / دستگیری 3 نفر
انهدام باند مسلح مواد مخدر/ در زابل رخ داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 14:152024-02-28حوادث

دستگیری 3 عضو یک باند مسلحانه در زابل


فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری 3 عضو یک باند مسلحانه در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ حمید نوری، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زابل با انجام اقدامات اطلاعاتی سرنخ هایی از حمل مواد مخدر توسط اعضای یک باند مسلح در سطح این شهرستان به دست آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل، افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باند را که با سه دستگاه خودروی سواری و وانت تیزرو و ارتقا یافته اقدام به جابه جایی مواد مخدر به صورت مسلحانه از شهرهای مرزی به عمق کشور می کردند، شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.

وی بیان کرد: در این عملیات، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زابل، سه سوداگر مرگ دستگیر و سه دستگاه خودروی سواری و وانت از آنها توقیف شد.

نوری افزود: در این عملیات دو کیلوگرم تریاک، یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح شکاری، پنج تیغه خشاب کلاش، دو تیغه خشاب کلت، یک دستگاه جی پی اس یاب، یک دوربین دیده بانی و 147 فشنگ جنگی در بازرسی از خودروهای توقیفی کشف شد.


برچسب ها: شهرستان زابل - پلیس مبارزه با مواد مخدر - فرمانده انتظامی شهرستان - شهرستان - مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - فرمانده انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 عضو یک باند مسلحانه در زابل

دستگیری 3 عضو یک باند مسلحانه در زابل