مطالب مرتبط:
بلیت اتوبوس سفرهای نوروزی تمام شد؟
بلیت اتوبوس سفرهای نوروزی تمام شد؟
بلیت اتوبوس سفرهای نوروزی تمام شد؟
آیا بلیت اتوبوس سفرهای نوروزی تمام شد؟
قیمت بلیت پروازهای نوروزی تغییر نمی کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 11:102024-03-13اقتصادي

پیش فروش بیش از 12 هزار بلیت سفرهای نوروزی در همدان


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از 20 اسفند، گفت: تاکنون بیش از 12 هزار بلیت در استان همدان پیش فروش شده است.

- ایسنا/همدان معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از 20 اسفند، گفت: تاکنون بیش از 12 هزار بلیت در استان همدان پیش فروش شده است.

محمد سرگزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از 20 اسفند به صورت اینترنتی و همزمان به صورت حضوری در شرکت های مسافربری استان آغاز شده که تاکنون بیش از 12 هزار و 500 بلیت در سطح استان پیش فروش شده است.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی جابه جایی مسافران به مدت 23 روز از 24 اسفند 1402 تا 17 فروردین 1403 انجام می شود، تصریح کرد: پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت های نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می گیرد و 50 درصد ظرفیت تمامی ناوگان تحت پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط، مقررات و بخشنامه های مرتبط به صورت پیش فروش عرضه می شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان با تأکید بر اینکه شهروندان گران فروشی بلیت را به سامانه 141 گزارش دهند، افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گ


برچسب ها: پیش فروش - سفرهای نوروزی - راهداری و حمل ونقل جاده ای - استان همدان - نوروزی - فروش - همدان
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش بیش از 12 هزار بلیت سفرهای نوروزی در همدان

پیش فروش بیش از 12 هزار بلیت سفرهای نوروزی در همدان