مطالب مرتبط:
اصرار جمهوری اسلامی بر مشارکت حداکثری در انتخابات بخاطر استیفای حق مردم است
انتخابات پرشور یکی از مهم ترین مولفه های حفظ نظام جمهوری اسلامی است.
حضور در انتخابات، به معنای نفوذ انقلاب اسلامی در بین مردم است
فرماندار شهریار: دعوت معتمدین و نخبگان از مردم برای مشارکت در انتخابات موثر است
محبوب حضرتی، عضو فهرست «صدای ملت»: بدون رأی مردم تغییری در وضع موجود ایجاد نمی شود/ مشارکت بالا در انتخابات مجلس می تواند تامین کننده امنیت و منافع ملی کشور باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 10:102024-02-26سياسي

اساس و قدرت نظام اسلامی مشارکت مردم در انتخابات است


مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان با اشاره به حضور گسترده جامعه کار و تولید استان در انتخابات، گفت: اساس و قدرت نظام اسلامی مشارکت مردم در انتخابات است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان با اشاره به حضور گسترده جامعه کار و تولید استان در انتخابات، گفت: اساس و قدرت نظام اسلامی مشارکت مردم در انتخابات است.

سید فرهاد ناصری نیا هفتم اسفندماه در جلسه شورای اداری با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی تصمیم سازی ها با مردم است، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم یک ضرورت برای تداوم، بقا و استمرار نظام است و جامعه پر تلاش و زحمتکش کار و تولید همواره در عرصه های مختلف کشور به ویژه در عرصه انتخابات حضوری پر رنگ دارند.

وی افزود: حضور همیشگی و گسترده مردم در انتخابات در سال های مختلف، عزت ایران اسلامی و سرشکستگی دشمنان و بدخواهان را در پی داشته است.

این مسئول ادامه داد: همواره از سوی دشمن تلاش فراوانی شده است تا با دلسرد کردن مردم و با فتنه ها، حضورشان را در انتخابات کمرنگ کنند اما تا امروز کاری از پیش نبرده اند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تاکید کرد: جامعه کار و تولید استان مثل همیشه در انتخابات پیش رو با حضور با شکوه خود پای صندوق های رأی بار دیگر دشمنان نظام و اسلام را مأیوس خواهند کرد.


برچسب ها: مشارکت مردم در انتخابات - انتخابات - نظام اسلامی - مشارکت مردم - اسلامی - کار و تولید - مردم
آخرین اخبار سرویس:

اساس و قدرت نظام اسلامی مشارکت مردم در انتخابات است

اساس و قدرت نظام اسلامی مشارکت مردم در انتخابات است