موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
ایلان ماسک جایگزین جی میل را راهی بازار می کند
معمای مجهول تصادف با رقیب عشقی؛ مقتول لحظاتی قبل از مرگ چه گفت؟
پیش بینی ابررایانه اوپتا از قهرمان لیگ اروپا؛ ژابی آلونسو، رقیب جدی لیورپول! / عکس
رقیب اصلی پوتین در انتخابات ریاست جمهوری ردصلاحیت شد!
آئودی با این خودرو رقیب لامبورگینی شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 14:552024-02-24فناوري

ایلان ماسک برای «جی میل» رقیب می تراشد!


ایلان ماسک، مدیرعامل ایکس(توییتر سابق)، راه اندازی قریب الوقوع ایکس میل(Xmail) را تایید کرده است و این گمانه زنی هایی در مورد قابلیت آن برای رقابت با سرویس جی میل گوگل به وجود آورده است.

- ایلان ماسک، مدیرعامل ایکس(توییتر سابق)، راه اندازی قریب الوقوع ایکس میل(Xmail) را تایید کرده است و این گمانه زنی هایی در مورد قابلیت آن برای رقابت با سرویس جی میل گوگل به وجود آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبر راه اندازی ایکس میل از سوی ایلان ماسک بلافاصله پس از انتشار شایعاتی مربوط به تعطیلی قریب الوقوع جی میل منتشر شد.

به نقل از ایندیا تودی، این تاییدیه پس از توییتی از سوی نیتن مک گرادی(Nathan McGrady)، یکی از اعضای ارشد گروه مهندسی امنیت ایکس منتشر شد که در مورد تاریخ راه اندازی ایکس میل پرسیده بود.

ماسک فورا پاسخ داد و تأیید کرد که راه اندازی این سرویس را در نظر دارد و زمینه را برای چیزی که می تواند تغییر قابل توجهی در چشم انداز خدمات ایمیل باشد فراهم می کند.

نگرانی ها در مورد سرنوشت جی میل در جامعه فناوری با انتشار یک پست در ایکس که ظاهرا تعطیلی سرویس ایمیل گوگل را اعلام می کرد، اوج گرفت.

این پست همراه با اسکرین شاتی از ایمیلی که ادعا می شد از سوی گوگل باشد تحت عنوان گوگل در حال پایان دادن به جی میل است باعث نگرانی و گمانه زنی های گسترده ای در مورد آین


برچسب ها: راه اندازی - ایلان ماسک - جی میل - ایلان - ماسک - گمانه زنی - مدیرعامل
آخرین اخبار سرویس:

ایلان ماسک برای «جی میل» رقیب می تراشد!

ایلان ماسک برای «جی میل» رقیب می تراشد!