مطالب مرتبط:
اسراییل از گرسنگی به عنوان سلاح در جنگ غزه استفاده می کند
شیخ نعیم قاسم: اگر اسراییل به دنبال گسترش تجاوزات باشد پاسخ ما شدیدتر خواهد بود
تشکل های دانشجویی تنها مرجع مجاز به فعالیت های انتخاباتی در دانشگاه/ استفاده تبلیغاتی از امکانات دانشگاه ممنوع است
علی صبوری زندانی نمی شود؛ پابند الکترونیک استفاده می شود
استفاده از کتابخانه مجلس هم خالص سازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 09:352024-02-27بين الملل

نعیم قاسم: سلاح هایی که مقاومت تاکنون استفاده کرده، حداقل ها است


معاون دبیرکل حزب الله لبنان مقابله با رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را در راستای منافع غزه و کشورش دانست و تاکید کرد، سلاح هایی که تاکنون مقاومت استفاده کرده، - معاون دبیرکل حزب الله لبنان مقابله با رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را در راستای منافع غزه و کشورش دانست و تاکید کرد، سلاح هایی که تاکنون مقاومت استفاده کرده، حداقل ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشتی در بیروت اظهار کرد: هرگونه توسعه ای در مقابلش توسعه ای خواهد بود و هرگونه تخطی از مرزها متقابلا به عبور از مرزها منجر خواهد شد.

تنها چیزی که ما را متوقف می کند تصمیم ماست و ارزیابی ما به این است آنچه انجام می دهیم به نفع ماست اما زمانی که حمله گسترش یابد، نفع در آن است که ما هم آن را گسترش دهیم تا از ادامه یافتن آن و تحقق اهدافش ممانعت کنیم.

نعیم قاسم با تاکید بر اینکه موضعگیری های سیاسی و اعتراض های تشریفاتی مانع رژیم صهیونیستی نشده و تنها سلاح و مقاومت می توانند مانع از آن شود، گفت: اسراییل در جنوب لبنان دست به تخریب می زند اما مقاومت نیز مواضع آنها را ویران می کند و خسارت های وارده به آنها نیز بزرگ خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه تاکید کرد: اگر اسراییل به غیرنظامیان حمله


برچسب ها: معاون دبیرکل حزب الله لبنان - معاون دبیرکل حزب الله - دبیرکل حزب الله لبنان - دبیرکل حزب الله - حزب الله لبنان - رژیم صهیونیستی - نعیم قاسم
آخرین اخبار سرویس:

نعیم قاسم: سلاح هایی که مقاومت تاکنون استفاده کرده، حداقل ها است

نعیم قاسم: سلاح هایی که مقاومت تاکنون استفاده کرده، حداقل ها است