مطالب مرتبط:
نسل سوم اینترنت ایران به خاموشی نزدیک می شود؟
شمارش معکوس خاموشی نسل سوم اینترنت در ایران
شمارش معکوس خاموشی نسل سوم اینترنت در ایران
نسل سوم اینترنت به زودی خاموش می شود؟
بانک صادرات ایران رتبه سوم بانک های خصوصی در پرداخت تسهیلات مسکن را به خود اختصاص داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 10:452024-03-03فناوري

نسل سوم اینترنت ایران به خاموشی نزدیک می شود؟


همزمان با توسعه اینترنت و ظهور 5G در کشورها از جمله ایران، به نظر می رسد نسل سوم اینترنت که پس از سال ها توسط اپراتورهای ارتباطی در اختیار کاربران قرار گرفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سال 1393 بود که پس از سالها انتظار نسل سوم اینترنت (3G) در ایران توسط سه اپراتور ارتباطی راه اندازی و دراختیار کاربران بسیاری قرار گرفت.

در همان ماه های ابتدایی ارائه این نسل از اینترنت از سوی یک اپراتور ارتباطی گفته شد که مردم 24 شهر به خدمات نسل های 3 و 4 یا خدمات یا خدمات باند پهن دسترسی دارند و از خدمات آن بهره مند می شوند.

در زمان دسترسی کاربران به شبکه نسل 3 در صورت روشن بودن اینترنت تلفن همراه بر روی صفحه گوشی علائمی مانند H، H+ و یا 3G ظاهر می شود که این علائم گویای آن است مشترک در منطقه تحت پوشش خدمات باند پهن قرار دارد و می تواند از این خدمات بهره مند شود.

  همچنین کاربرانی که تمایل به دسترسی به این نسل از اینترنت داشتند نوع اتصالشان به شبکه اینترنت همراه (نسل 2، 3 و یا 4) براساس قابلیت های فنی گوشی تلفن همراه و همچنین تنظیمات مرتبط با شبکه انتخابی پیش فرض در تلفنهای همراهشان تعیین می شد و این معنا که اگر طبق تنظیمات گوشی مشترک، شبکه پیش فرض، نسل 3 انتخاب شده باشد ولی مشترک در محدوه پوشش نسل 2 باشد، گوشی به طور خودکار از اتصال شبکه نسل 2 است


برچسب ها: اینترنت - خدمات - کاربران - اپراتور - نسل سوم - اپراتورهای ارتباطی - بهره مند
آخرین اخبار سرویس:

نسل سوم اینترنت ایران به خاموشی نزدیک می شود؟

نسل سوم اینترنت ایران به خاموشی نزدیک می شود؟