مطالب مرتبط:
آماده باش پلیس فرودگاه و راه آهن در نوروز
بدرقه مسافران نوروزی در راه آهن تهران
بدرقه مسافران نوروزی در ایستگاه راه آهن
آماده باش پلیس فرودگاه و راه آهن در نوروز
چند توصیه به مسافران نوروزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 09:452024-03-17حوادث

14 توصیه پلیس فرودگاه و راه آهن به مسافران نوروزی


فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از آماده باش کارکنان پلیس فرودگاه و راه آهن کشور در ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.

- فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از آماده باش کارکنان پلیس فرودگاه و راه آهن کشور در ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رضا بنی اسدی فر در جمع کارکنان و مسئولان این فرماندهی با اشاره به اقبال و توجه مسافران نوروزی در انتخاب سفر خود از طریق خطوط هوایی و ریلی کشور، امنیت در این خطوط را بسیار مهم و اثر گذار ارزیابی و عنوان داشت: پیش بینی می شود بیش از 6 میلیون و 300 هزار مسافر از این طریق به مسافرت بروند.

وی تکریم مسافران و اخلاق مداری کارکنان پلیس فرودگاه و راه آهن را از شاخصه های بارز آنان دانست و اظهار داشت: پیش از شروع تعطیلات و مسافرت های نوروزی دوره های آموزشی توانمند سازی برای این همکاران در هر دو یگان برگزار شده است.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اینکه پلیس همواره می کوشد تا موجبات آسایش و امنیت همه مسافران عزیز را در طول سفر فراهم سازد، گفت: تحقق این امر نیازمند همکاری و هوشیاری مسافران در طول سفر است، لیکن هم میهنان گرامی توصیه ها و هشدارهای ذیل را به دقت مطالعه نموده و با رعایت نکات مذکور از سفری مطمئن و دلپذیر بهره مند شوند.


برچسب ها: مسافران نوروزی - پلیس فرودگاه - مسافر - مسافران - نوروزی - فرودگاه - کارکنان
آخرین اخبار سرویس:

14 توصیه پلیس فرودگاه و راه آهن به مسافران نوروزی

14 توصیه پلیس فرودگاه و راه آهن به مسافران نوروزی