مطالب مرتبط:
هشدار سیل در جنوب شرق کشور
امسال 65 تن مواد مخدر در استان کرمان کشف شد
7.5 تن پیش ساز مواد محترقه از 2 انبار در تهران کشف شد
کشف بیش از 2 هزار انواع مواد محترقه در اهواز
بیش از 54 هزار عدد مواد محترقه در بوکان کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 12:002024-03-07حوادث

کشف 5 تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق


فرمانده مرزبانی انتظامی از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان و کشف بیش از 5 تن انواع مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

- فرمانده مرزبانی انتظامی از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان و کشف بیش از 5 تن انواع مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام خبرگزاری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی وارد کردن محموله سنگین مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو به داخل کشور مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار گودرزی در ادامه افزود: مرزبانان پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان اقدام به کمین هدفمند کرده و طی عملیاتی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و برتری آتش، توانستند آنها را زمین گیر و 3 تن و 773 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 3 تن و 499 کیلوگرم تریاک و 274 کیلوگرم حشیش را به همراه یک قبضه سلاح کلاش، یک تیغه خشاب و مهمات مربوطه کشف کنند.

وی با اشاره به برتری آتش سنگین مرزبانان و متواری شدن سوداگران مرگ به سمت خاک کشور مقابل، اظهار داشت: در این عملیات 2 دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شد.


برچسب ها: استان سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - مرزبانان - فرمانده مرزبانی - قاچاقچیان - مواد مخدر - جنوب شرق کشور
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق

کشف 5 تن مواد افیونی در مرزهای جنوب شرق