مطالب مرتبط:
شهروندان زاهدانی مخزن ذخیره آب تهیه کنند
تهیه کننده «سنجرخان»: برای ساخت این سریال خانه و ماشینم را فروختم
طرز تهیه شیرینی نان چایی قزوینی ویژه پذیرایی عید نوروز+فیلم
این نون رو فقط با آب و آرد درست کن! | طرز تهیه نان فوری خانگی +ویدئو
طرز تهیه شیرینی کنجدی ویژه پذیرایی عید نوروز+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 09:152024-02-29اقتصادي

شهروندان زاهدانی مخزن ذخیره آب تهیه کنند


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان ضمن تشریح اقدامات انجام شده و در دست اجرا برای تأمین آب شهر زاهدان، از شهروندان خواست با توجه به محدودیت منابع آبی مخزن ذخیره آب تهیه کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان ضمن تشریح اقدامات انجام شده و در دست اجرا برای تأمین آب شهر زاهدان، از شهروندان خواست با توجه به محدودیت منابع آبی مخزن ذخیره آب تهیه کنند.

مرتضی نورا امروز پنجشنبه(10 اسفند) در جلسه جهاد آبرسانی بیان کرد: با توجه به خشکسالی به وجود آمده و کاهش آب چاه نیمه های سیستان برای گذر از روزهای بحرانی ضمن اجرای طرح تأمین آب اضطراری با اعتباری بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان برای منطقه سیستان و شهر زاهدان، عملیات حفر تعدادی چاه در سطح شهر زاهدان نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به طرح اضطراری گفت: در پی کاهش شدید آب چاه نیمه ها و عدم تعهد کشور همسایه به معاهده بین المللی حق آبه هیرمند، از سال گذشته اجرای این طرح در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفت و در سطح ملی از سوی وزارت خانه نگاه ویژه ای برای اجرا و تکمیل آن در زمان مقرر تعریف شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان در ادامه تأکید کرد: با وجود اجرای همه این طرح ها گذر از شرایط سخت کم آبی سال پیش رو بدون همراهی و توجه ویژه مردم به مدیریت مصر


برچسب ها: زاهدان - مدیر امور آب و فاضلاب - شهر زاهدان - مخزن ذخیره آب - محدودیت منابع آبی - شهرستان زاهدان - محدودیت منابع
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان زاهدانی مخزن ذخیره آب تهیه کنند

شهروندان زاهدانی مخزن ذخیره آب تهیه کنند