مطالب مرتبط:
مسافران در سفر به مازندران احترام طبیعت و ماه رمضان را حفظ کنند
امام جمعه شهرکرد: حرمت ماه رمضان در ایام نوروز نگهداشته شود
تشریح برنامه های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان
تشریح برنامه های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان
امام جمعه یاسوج: مسافران احترام ماه رمضان را نگهدارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1402 ساعت 15:002024-03-15سياسي

در ایام نوروز، احترام ماه رمضان را حفظ کنیم


امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عید نوروز را هم در پیش داریم که باید در ایام نوروز احترام ماه مبارک رمضان را هم حفظ کنیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عید نوروز را هم در پیش داریم که باید در ایام نوروز احترام ماه مبارک رمضان را هم حفظ کنیم.

آیت الله سید نصیر حسینی در حطبه های نماز جمعه، 25 اسفندماه 1402 با اشاره به اهمیت تلاوت قرآن افزود: حضرت علی علیه السلام می فرمایند هر مسلمان باید 50 آیه از قرآن را تلاوت کند، قرآن مایه برکت و خیر برای زندگی است روایات بسیاری در مورد تلاوت قرآن وجود دارد تا مسلمانان از تلاوت قرآن غافل نباشند.

وی اظهار کرد: تربیت فرزندان موضوع مهمی است و امام علی علیه السلام می فرماید حق فرزند بر پدر این است که اسم خوب برای او انتخاب کند و او را خوب ادب کند و البته خواندن قرآن را به او بیاموزد و یکی از حقوق فرزندان این است که پدر و مادر به او قرآن یاد بدهند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به ماه مبارک رمضان و شأن این ماه خاطرنشان کرد: شأن این ماه آنقدر بالاست که آن را ماه قرآن هم نام نهاده اند و باعث طهارت روح انسان می شود.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - تلاوت قرآن - ایام نوروز - امام جمعه یاسوج
آخرین اخبار سرویس:

در ایام نوروز، احترام ماه رمضان را حفظ کنیم

در ایام نوروز، احترام ماه رمضان را حفظ کنیم