مطالب مرتبط:
نویسنده «ملت عشق» به سرقت ادبی متهم شد
نویسنده «ملت عشق» به سرقت ادبی متهم شد
نویسنده «ملت عشق» به سرقت ادبی متهم شد!
واکنش بعد از بازی امشب شجاع خلیلزاده به درگیری: خودش توهین کرد!
روزنامه موندو| قهرمانان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 13:252024-02-29بين الملل

متهم کردن نویسنده مطرح به توهین به قهرمانان ملی


«مو یان» نویسنده برنده جایزه نوبل ادبیات از سوی فردی در شبکه های اجتماعی چین به توهین به قهرمانان چینی در رمان هایش متهم شده است.

- مو یان نویسنده برنده جایزه نوبل ادبیات از سوی فردی در شبکه های اجتماعی چین به توهین به قهرمانان چینی در رمان هایش متهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مردی از استان هبی چین در یک پلتفرم بزرگ آنلاین چینی علیه مو یان برنده جایزه نوبل ادبیات، اتهاماتی را مطرح و ادعا کرده این نویسنده در آثارش به قهرمانان و مبارزان انقلابی چین توهین می کند.

این حرکت باعث افزایش قابل توجه فالوئرهای این مرد در رسانه های اجتماعی شده است، گرچه وکلای دادگستری نسبت به اتهاماتی که منجر به تشکیل پرونده رسمی در دادگاه می شود، ابراز تردید و عنوان کرده اند که این اقدام ممکن است بیشتر یک ترفند تبلیغاتی باشد تا یک اقدام واقعی وطن پرستانه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازچاینا دیلی، این فرد گزیده هایی از آثار مو یان را به صورت آنلاین در کنار یک نظرسنجی سازمان یافته برای سنجش افکار عمومی در مورد این موضوع به اشتراک گذاشته و اتهاماتی شامل تحقیر مردم چین و تجلیل از مهاجمان ژاپنی را مطرح کرده است.

علی رغم عدم احتمال پیگیری قانونی این اتهامات، این مرد ادعا می کند که اقدامات او در دفاع از ملت و فداکاری های قهرمانان آن است.


برچسب ها: برنده جایزه نوبل ادبیات - جایزه نوبل ادبیات - برنده جایزه نوبل - قهرمانان - نوبل ادبیات - شبکه های اجتماعی - جایزه نوبل
آخرین اخبار سرویس:

متهم کردن نویسنده مطرح به توهین به قهرمانان ملی

متهم کردن نویسنده مطرح به توهین به قهرمانان ملی