مطالب مرتبط:
سارقان کارت عابر بانک دستگیر شدند
فیش حقوقی بازنشستگان بانک سپه| راحت ترین راه دانلود فیش حقوقی بازنشستگان بانک سپه
عیدی متفاوت با کارت هدیه بانک شهر
عیدی متفاوت با کارت هدیه بانک شهر
عیدی متفاوت با کارت هدیه بانک شهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 14:502024-03-16حوادث

پایان راه سارقان کارت عابر بانک


سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در روز 24 اسفند ماه به مأموران کلانتری 138 جنت آباد گزارش سرقت اعلام شده و در گزارش آمده که از کارت یکی از شهروندان مبالغ حدود 50 میلیون تومان برداشت شده که سریعاً در محل حاضر شده و در یک عملیات پلیسی و با استفاده .

- سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در روز 24 اسفند ماه به مأموران کلانتری 138 جنت آباد گزارش سرقت اعلام شده و در گزارش آمده که از کارت یکی از شهروندان مبالغ حدود 50 میلیون تومان برداشت شده که سریعاً در محل حاضر شده و در یک عملیات پلیسی و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، سارقان را در حین سرقت دستگیر کردند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان کش رو زن که با استفاده از غفلت مشتریان تره بار اقدام به کش رو زنی می کردند، خبر داد و گفت: متهمان به 15 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت کارت عابر بانک از مشتریان تره بار واقع در محله جنت آباد، موضوع به همه مأموران مستقر در این محدوده اعلام شده و گشت زنی های هدفمند برای پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان افزایش داده شد.

وی افزود: سرانجام در روز 24 اسفند ماه به مأموران کلانتری 138 جنت آباد گزارش سرقت اعلام شده و در گزارش آمده که از کارت یکی از شهرو


برچسب ها: رییس پلیس پیشگیری پایتخت - پلیس پیشگیری پایتخت - پلیس پیشگیری - رییس پلیس - علی قاسم پور - پیشگیری - گزارش
آخرین اخبار سرویس:

پایان راه سارقان کارت عابر بانک

پایان راه سارقان کارت عابر بانک