مطالب مرتبط:
شمال اقیانوس هند میزبان رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ایران، چین و روسیه
استخدام متخصص شبکه و امنیت در امن افزار گستر آپادانا در تهران
نقطه امن تورم دهک ها در بهمن
ظرفیت حمل و نقل دریایی هرمزگان برای نوروز 20 درصد افزایش یافت
بسکتبال NBA | در کنفرانس غرب جایگاه هیچ تیمی امن نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 16:102024-03-12سياسي

شمال اقیانوس هند یکی از امن ترین مناطق دریایی است


نشست توجیهی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 ایران، چین و روسیه با حضور فرماندهان یگان های شناور و پروازی نیروهای دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و نیروی دریایی کشورهای چین و روسیه و نمایندگانی از کشورهای عمان، - نشست توجیهی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2024 ایران، چین و روسیه با حضور فرماندهان یگان های شناور و پروازی نیروهای دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و نیروی دریایی کشورهای چین و روسیه و نمایندگانی از کشورهای عمان، آذربایجان، قزاقستان، پاکستان و آفریقای جنوبی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست مراحل اجرای رزمایش با جزییات کامل مورد بررسی قرارگرفته و نکات عملیاتی و تاکتیکی بین فرماندهان تبادل و نقطه نظرات تخصصی جهت هماهنگی بیشتر لحاظ شد.

امیر دریادار دوم مصطفی تاج الدینی معاون عملیات نیروی دریایی ارتش و سخنگوی رزمایش در این نشست توجیهی، اظهار کرد: معتقدیم دریا عامل پیوند ملت ها است و تاکید داریم که منطقه شمال اقیانوس هند یکی از امن ترین مناطق دریایی است.

وی با اشاره به اهمیت راهبردی منطقه شمال اقیانوس هند، بیان کرد: شمال اقیانوس هند یکی از مهم ترین و راهبردی ترین آبراه های جهان بوده و نقش مهمی در تجارت و حمل و نقل دریایی در سطح جهان دارد.


برچسب ها: دریایی - سپاه پاسداران انقلاب - انقلاب اسلامی ایران - نیروی دریایی - فرماندهان - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

شمال اقیانوس هند یکی از امن ترین مناطق دریایی است

شمال اقیانوس هند یکی از امن ترین مناطق دریایی است