مطالب مرتبط:
قدردانی مخبر از مشارکت مردم ولایتمدار و آگاه در انتخابات/ مردم مثل همیشه پای نظام ایستادند
تقدیر سارا فلاحی از اعتماد مجدد مردم ایلام
مخبر: مردم مثل همیشه پای نظام ایستادند
مشارکت انتخاباتی مردم یزد در ردیف استان های سرآمد کشور قرار دارد
قدردانی معاون اول رییس جمهو از مشارکت مردم در انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 13:052024-03-04سياسي

فلاحی: مردم با مشارکت خود بار دیگر پایبندی را به نظام ثابت کردند


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی مردم با مشارکت در انتخابات به دشمنان ثابت کردند که پای کار نظام شان هستند و با وجود تمام فشارها و مشکلات اقتصادی از نظام شان کوتاه نمی آیند.

- نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی مردم با مشارکت در انتخابات به دشمنان ثابت کردند که پای کار نظام شان هستند و با وجود تمام فشارها و مشکلات اقتصادی از نظام شان کوتاه نمی آیند.

احمد حسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات 11 اسفند اظهار کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات و قبل از آن 22 بهمن به دشمنان ثابت کرد که مردم پای کار نظام شان هستند و با وجود تمام فشارها و مشکلات اقتصادی از نظام شان کوتاه نمی آیند.

وی با تاکید بر شکست پروژه دشمن در خصوص تحریم انتخابات از سوی مردم، گفت: با وجود همه اقدامات دشمن و تلاش آنها برای تشویق مردم به تحریم انتخابات، مردم باز پای صندوق های رای آمدند و آرای خود را به صندوق ها ریختند و یک بار دیگر با مشارکت شان پایبندی خود را به نظام ثابت کردند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه همیشه مشارکت در کشور ما بالا بوده است اما دشمن انتظار داشت که در انتخابات 11 اسفند مشارکت پایین تر باشد ، عنوان کرد: در کشورهای مدعی لیبرال نظیر فرانسه، آلمان و آمریکا مشارکت بسیار پایین اما همیشه مشارکت در انتخابات


برچسب ها: انتخابات - نماینده مردم همدان در مجلس - مردم - مشکلات اقتصادی - مشارکت در انتخابات - مجلس شورای اسلامی - مشارکت
آخرین اخبار سرویس:

فلاحی: مردم با مشارکت خود بار دیگر پایبندی را به نظام ثابت کردند

فلاحی: مردم با مشارکت خود بار دیگر پایبندی را به نظام ثابت کردند