مطالب مرتبط:
معاون وزیر ورزش و جوانان : میانگین سن ازدواج در کلان شهرها 29 سال و به نوعی یک فاجعه است/ در هیچ کجای دنیا، زندگی آماده برای حضور جوانان نیست
خطرات ناشی از ازدواج با تفاوت فرهنگی | چرا پیوند با یکدیگر به این افراد پیشنهاد نمی شود؟
جشن ازدواج 17 زوج دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزار شد
طراحی و پیاده سازی کانون های وصال شیرین در راستای ارزان سازی ازدواج جوانان
عکس های ازدواج دختر قلعه نویی با این پسر کم سن و سال+ تصاویر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 08:102024-03-10اقتصادي

میانگین سن ازدواج در کلان شهرها


معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم فرصت سازی برای جوانان، گفت: نیازمند کاهش سن ورود به بازار کار و سن ازدواج جوانان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سینا کلهر روز شنبه (19 اسفند ماه) در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان یزد که در جشنواره جوانان برتر ایران زمین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دلایل اینکه امروز از تجلیل جوانان صحبت می کنیم، معطوف کردن توجه ها به سرمایه های اصلی این سرزمین است.

وی با بیان اینکه گاهی نسبت به جوانان کشور بی توجهیم، گفت: اگر بعد از 10 سال این مراسم دوباره در حوزه جوانان در حال برگزاری است، به همین دلیل است چون گاهی بهترین زمان های آنتن تلویزیون به افرادی تعلق می ‎گیرد و ناگهانی در کشور شناخته می ‎شوند، ولی ده ها جوان که حتی جزو دانشمندان برتر کشور و جهان هستند، در استان خودشان ناشناخته می مانند.

 کلهر با تاکید بر اینکه اگر امروز از پیشرفت در کشور حرف می زنیم، این پیشرفت محصول تلاش همین جوانان است، بیان کرد: در ایران بیش از اندازه برای توانمندسازی جوانان وقت صرف می کنیم، در حالی که بیش از آن، نیازمند فرصت سازی برای جوانان هستیم.

 وی با بیان اینکه تلاش معاونت جوانان کشور این است که میدان عمل را برای جوانان کشور فراهم کند، ادامه داد: در حالی سن ورود به بازار کار برای یک جوان در


برچسب ها: جوانان - جوان - سن ازدواج - وزیر ورزش و جوانان - معاون امور جوانان - دانشمندان برتر - آنتن تلویزیون
آخرین اخبار سرویس:

میانگین سن ازدواج در کلان شهرها

میانگین سن ازدواج در کلان شهرها