مطالب مرتبط:
«محفل» بین المللی تلویزیون در ماه رمضان برپا می شود+ فیلم
توضیح تهیه کننده شبکه پویا درباره تصاویر بازیگر نوجوان/ بازیگر هنجارشکن در فصل درحال پخش «برپا» حضور ندارد
نوروزگاه های عشایری در نوروز 1403 برپا می شود
پاویون ایران در بزرگترین نمایشگاه صنعتی پاکستان برپا می شود
علیرضا قربانی با این حرکت صحنه را به آتش کشید/فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 14:002024-03-06فرهنگي

نمایش «برپا» در کاشان به روی صحنه می رود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از اجرای نمایشنامه «برپا» با موضوع ایثار و دفاع مقدس در روزهای 17 تا 20 اسفندماه در تالار فرهنگ کاشان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از اجرای نمایشنامه برپا  با موضوع ایثار و دفاع مقدس در روزهای 17 تا 20 اسفندماه در تالار فرهنگ کاشان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نمایش برپا بر اساس دست نوشته های شهید سید محسن هاشمی نژاد در زمان آزادسازی خرمشهر توسط محسن خسروی نوشته شده است که بیش از یک صد نمایش را در کارنامه خود دارد.

وی افزود: کارگردانی نمایش نیز بر عهده مصطفی مؤمنی است که مرضیه امیراحمدی، محمدرضا هیرمندی، هانیه غلامرضازاده، محمدرضا خدادادی، عباس رعیتی، امیرعلی فخریه، محسن محمدزاده، مهران درستکار، ابوالفضل آهنج، علی جهانگیر، نرجس سادات آمیری، طاهره خزیری و محمدجواد نیکخواه بازیگران آن هستند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان، تصریح کرد: نمایش برپا، پیش از این در شهرهای نوش آباد و آران و بیدگل به روی صحنه رفته است و در شب آخر نیز از کتاب برپا رونمایی خواهد شد که شامل خاطرات، دست نوشته و عکس های دانشجوی شهید سید محسن هاشمی نژاد است و توسط مریم سادات هاشمی نژاد جمع آوری و تدوین شده است.


برچسب ها: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - نمایش - شهرستان کاشان - کاشان - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «برپا» در کاشان به روی صحنه می رود

نمایش «برپا» در کاشان به روی صحنه می رود