مطالب مرتبط:
پوشش اجلاس اکو در یزد توسط رسانه های خارجی
دبیرکل اکو: یزد، سرشار از ظرفیت های ناشناخته است
یزد ظرفیت بالایی برای تعامل با کشورهای عضو اکو دارد
رییسی: روابط خوبی با کشورهای عربی داریم/ فعالیت های هسته ای ما هیچ گونه انحرافی ندارد/ ایران امروز در نقش آفرینی بین المللی بیش از همیشه حضور دارد/ کسانی که دنبال عادی سازی روابط بودند، حقیقتا از پشت به مردم فلسطین خنجر زدند
فعالیت غیرمجاز «بلاگرهای نسخه پیچ»/معرفی متخلفان به مراجع قضایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 16:552024-03-06سياسي

قدردان مهمان نوازی یزدی ها هستیم/فعالیت اکو بسیار گسترده است


دبیر کل سازمان همکاری های اقتصادی اکو با برشمردن موضوعات اولویت دار در دستور کار این سازمان، گفت: سازمان همکاری‎های اکو از سازمان قدیمی با فعالیت های گسترده است.

- ایسنا/یزد دبیر کل سازمان همکاری های اقتصادی اکو با برشمردن موضوعات اولویت دار در دستور کار این سازمان، گفت: سازمان همکاری‎های اکو از سازمان قدیمی با فعالیت های گسترده است.

دکتر خسرو ناظری در حاشیه برگزاری دویست و هشتادمین نشست نمایندگان دائم سازمان همکاری های اقتصادی اکو در یزد با حضور در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از عضو کشورهای عضو اکو در شهر میراث جهانی یزد، به سخنان استاندار یزد در شروع این نشست اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه طی این سخنان با ظرفیت های یزد در حوزه های مختلف آشنا شدیم.

وی با قدردانی از مهمان نوازی یزدی ها و فراهم آمدن شرایط مناسب کاری اعضای این نشست، اظهار کرد: سازمان همکاری های اقتصادی یکی از قدیمی ترین سازمان های منطقه ای است که هدف از آن گسترش همکاری اقتصادی بین کشورهای عضو است.

ناظری با اشاره به فعالیت های این سازمان در موضوعات اولویت داری مانند تجارت و سرمایه گذاری، حمل و نقل، محیط زیست، کشاورزی، صنعت، گردشگری و ذخایر انسانی، گفت: دستور کار فعالیت های این سازمان گسترده و مرتبط با حوزه های مختلف است.


برچسب ها: سازمان - همکاری - مهمان نوازی - اقتصادی - گسترده - فعالیت - دستور کار
آخرین اخبار سرویس:

قدردان مهمان نوازی یزدی ها هستیم/فعالیت اکو بسیار گسترده است

قدردان مهمان نوازی یزدی ها هستیم/فعالیت اکو بسیار گسترده است