مطالب مرتبط:
رسانه مطلوب هوشیار و در تعامل با دنیاست
رسانه مطلوب هوشیار و در آمیزش با دنیاست
کمساری: روحانیون نمی توانند از «برج عاج» با مردم ارتباط بگیرند! نهادهای حوزوی در عرصه بازخوانی «منشور روحانیت» موفق نبودند/ هویت نهاد روحانیت با وجود «مردم» معنا پیدا می کند/ روحانیت ما بایستی کف میدان تعامل با مردم باشد
تبیین راهکارهای جمهوری اسلامی پیرامون احیا قدرت نرم فرهنگی و رسانه ای جهان اسلام
اسماعیل نژاد: برای مدال آسیا سه صدم کم آوردم/ رسانه ها با تیتر جنجالی حاشیه درست نکنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 15:002024-02-28فرهنگي

رسانه مطلوب در تعامل با کودک از نگاه محمدباقر ساروخانی


محمدباقر ساروخانی، استاد بازنشسته دانشگاه تهران در پنجمین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی کشور با بیان اینکه سواد رسانه ای بحث بسیار مهمی است، - گفت: سواد رسانه ای را به عنوان بلوغ فکری انسان ها می دانم، آدم هایی که می توانند با دنیای خود ارتباط برقرار کنند، می توانند با اجتماعی و فرهیخته شدن جامعه را تمیز دهند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی همایش سواد رسانه ای، پنجمین همایش بین المللی سواد رسانه ای و اطلاعاتی با موضوع کودک و خانواده در فضای مجازی امروز چهارشنبه 9 اسفندماه با حضور اساتید، صاحب نظران و فعالان حوزه سواد رسانه ای در مجموعه فرهنگی باغ زیبا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمدباقر ساروخانی در این همایش به تبیین وضعیت رسانه ای مطلوب در تعاملات کودک و خانواده پرداخت و گفت: در سال 55 که تلویزیون وارد خانه ها شده بود، رسانه را بررسی و کتاب کودک در مقابل پیام های فرهنگی را منتشر کردیم.

در آن زمان، رسانه نظم و تعاملات خانواده را به هم ریخته بود و کودکان برنامه خاصی نداشتند و برنامه های بزرگسالان را تماشا می کردند.

این برنامه ها فضای فراغت کودکان و نوجوانان را پر کرده بود و کودکان منفعل شده بودند و مادران به طور مداوم با کودکان خود در تنش بودند و این رسانه مطلوبی نبود، پس ما رسانه ای می خواست


برچسب ها: سواد رسانه ای - سواد رسانه - رسانه ای - رسانه - همایش بین المللی - محمدباقر - سواد
آخرین اخبار سرویس:

رسانه مطلوب در تعامل با کودک از نگاه محمدباقر ساروخانی

رسانه مطلوب در تعامل با کودک از نگاه محمدباقر ساروخانی