مطالب مرتبط:
کنایه ایمانی به جایگاه حدادعادل در بین اصولگرایان / اصلاح طلبان ذیل نام خاتمی حرکت نمی کنند
محمودزاده، نماینده مجلس: مجلس آینده طرح ها و مصوبات غیراصولی زیادی خواهد داشت/ دعوای میان اصولگرایان شدت می گیرد/ به دلیل انتقاد از دولت و موضع گیری در جریان اعتراضات سال گذشته ردصلاحیت شدم
اسامی جایگاه سوخت ویژه نوروز اعلام شد
اصولگرایان، لیست گمنامی نداشتند/شاید اعتماد به تهیه کنندگان لیست ها کم شده بود
ببینید / خرد کردن شیشه یک پژو توسط متصدی جایگاه سوخت بعد از عدم پرداخت هزینه!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 12:352024-03-19سياسي

کنایه ایمانی به جایگاه حدادعادل در بین اصولگرایان


در جریان اصولگرا آقای مهدوی کنی یا عسکراولادی فوت کردند و آقای ناطق نوری هم کنار کشید و دیگر چهره سرشناسی وجود نداشت و وزن آقای حداد عادل به اندازه مرحوم مهدوی کنی نبود بنابراین حرکت جمعی در میان اصولگرایان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، ناصر ایمانی در گفت وگویی درباره نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تا پیش از این مردم در انتخابات معمولا به اکثریت یک لیست یا جریان رای می دادند اما یک پدیده نوظهوری در این انتخابات رخ داد و آن رای دادن به افراد مختلف در لیست های جداگانه بود که به نظر من این شروع اتفاق تازه ای در انتخابات ها خواهد بود.

وی ادامه داد: قابل پیش بینی بود که اصلاح طلبان به آن معنا لیستی نداشته باشند یا لیست قوی از آن ها ارائه نشود و اصولگرایان هم با چند لیست وارد انتخابات شوند.

گاهی یک لیست اصلی و چند لیست گمنام در انتخابات وجود دارد ولی در این دوره اینگونه نبود و لیست گمنامی از اصولگرایان وجود نداشت و مردم هم از بین لیست های مختلف، نمایندگان خود انتخاب کردند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: از نظر سیاسی و جناحی، انتخاب از میان لیست های مختلف اتفاق مطلوبی نیست اما از دیدگاه مردم شاید بتوان اینگونه گفت که شناخت مردم بیشتر شده است.


برچسب ها: انتخابات - اصولگرایان - لیست - اصولگرا - مهدوی کنی - انتخابات مجلس - ناصر ایمانی
آخرین اخبار سرویس:

کنایه ایمانی به جایگاه حدادعادل در بین اصولگرایان

کنایه ایمانی به جایگاه حدادعادل در بین اصولگرایان