مطالب مرتبط:
آماده شدن فرانسه برای ارسال موشک های پیشرفته به ارمنستان/ اوج گیری کم سابقه نارضایتی از بایدن در آمریکا/ تجاوز نظامی جدید آمریکا و انگلیس به استان الحدیده یمن/ تعلیق عضویت ارمنستان در پیمان امنیتی روسیه
آمریکا و انگلیس با پشتیبانی 6 کشور به 18 هدف در یمن حمله کردند
پنتاگون: آمریکا و انگلیس با پشتیبانی 6 کشور به 18 هدف در یمن حمله کردند
تجاوز نظامی مجدد آمریکا و انگلیس به پایتخت یمن
امیرعبداللهیان: تلاش مشترک آمریکا و انگلیس برای کشاندن جنگ به یمن خطای استراتژیک است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1402 ساعت 09:052024-02-25بين الملل

سردرگمی ائتلاف آمریکا در برابر مقاومت یمن


از نوزدهم نوامبر تا بیست وسوم فوریه قریب به 58 عملیات موفق از سوی انصارالله در نزدیکی سواحل یمن برنامه ریزی و اجرا شده و این در حالی است که ائتلاف دریایی و در عین حال ائتلاف نظامی آمریکا- انگلیس نتوانستند گام مؤثری برای متوقف کردن انصارالله یمن در محدوده .

- از نوزدهم نوامبر تا بیست وسوم فوریه قریب به 58 عملیات موفق از سوی انصارالله در نزدیکی سواحل یمن برنامه ریزی و اجرا شده و این در حالی است که ائتلاف دریایی و در عین حال ائتلاف نظامی آمریکا- انگلیس نتوانستند گام مؤثری برای متوقف کردن انصارالله یمن در محدوده شمال اقیانوس هند بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بیات؛ کارشناس مسائل بین الملل در یادداشتی در راهبرد معاصر نوشت: در روزهای اخیر دامنه حملات انصارالله به اهداف وابسته به رژیم صهیونیستی و منافع دولت های غربی در محدوده کانال سوئز- تنگه باب المندب افزایش یافته است.

از شکار پهپادهای فوق پیشرقته MQ9 تا غرق کشتی انگلیسی را می توان هشدار جدی صنعا به تداوم وضعیت جنگی در فلسطین اشغالی و ناتوانی دولت های غربی برای متوقف کردن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در غزه دانست.

چندی پیش کابینه راست گرای نتانیاهو در مذاکرات پاریس- قاهره صرفاً بر شروط غیرواقعی خود تأکید و مسیر هرگونه ابتکار جدید را برای پایان جنگ و ارسال کمک


برچسب ها: انصارالله - ائتلاف - ائتلاف دریایی - انصارالله یمن - ائتلاف نظامی - کارشناس مسائل بین الملل - برنامه ریزی
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی ائتلاف آمریکا در برابر مقاومت یمن

سردرگمی ائتلاف آمریکا در برابر مقاومت یمن