مطالب مرتبط:
طب فناوری سلامت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی می شود
راه اندازی 25 دفتر تقریب مذاهب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی
راه اندازی 25 دفتر تقریب مذاهب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی
راه اندازی کانون های فرهنگی اجتماعی سلامت محله در 21 محله فارس
کانون های فرهنگی، اجتماعی سلامت محله در فارس راه اندازی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 09:452024-03-06سياسي

قطب فناوری سلامت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی می شود


بر اساس تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی امیرکبیر و انجمن شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت، قطب فناوری سلامت در این دانشگاه راه اندازی می شود.

- بر اساس تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی امیرکبیر و انجمن شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت، قطب فناوری سلامت در این دانشگاه راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رهایی، سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و انجمن شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت؛ به استقبال دانشگاه برای توسعه همکاری با صنعت اشاره کرد و گفت: این همکاری با مجموعه های ذی نفع از جمله انجمن ها، شرکت های دانش بنیان یا مجموعه هایی که به صورت مستقل با سلامت و شرکت های مرتبط دخیل هستند، صورت می گیرد تا بر این اساس باب همکاری باز شود.

وی در ادامه اظهار کرد: در موضوع تفاهم نامه فوق نیز مطرح شده است تا افرادی از دو طرف به عنوان نماینده موضوع را پیگیری کنند، دکتر حمید کشوری که از همکاران با سابقه حوزه سلامت هستند و در دانشکده مهندسی پزشکی و پژوهشکده سلامت دانشگاه نیز فعالیت های گسترده دارند به عنوان نماینده دانشگاه در این زمینه معرفی می شوند و سایر همکاران نیز در کنار ایشان فعالیت خواهند کرد تا تیم فعالی از طرف دانشگاه داشته باشیم.


برچسب ها: دانشگاه صنعتی امیرکبیر - شرکت های دانش بنیان - دانشگاه - دانشگاه صنعتی - دانش - تفاهم نامه همکاری - شرکت های دانش
آخرین اخبار سرویس:

قطب فناوری سلامت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی می شود

قطب فناوری سلامت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی می شود