مطالب مرتبط:
راهداری سیستان و بلوچستان: با اعلام هواشناسی مبنی بر احتمال سیلاب از 15 تا 16 اسفند، تمامی اکیپ ها در این منطقه به حالت آماده باش کامل درآمده اند
اسبقیان: تا خرداد تمامی مجامع تعیین تکلیف می شوند
اسبقیان: تا خرداد تمامی مجامع تعیین و تکلیف می شوند(ویدیو)
وام فوری 20 میلیونی بدون بهره برای تمامی مشمولان یارانه ای
قابی از پل رومی، تهران در دوره قاجار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 11:252024-03-06دانش

تمامی رشته های دوره کارشناسی بازنگری می شوند


معاون آموزشی وزارت علوم از بازنگری تمامی رشته های کارشناسی دانشگاه ها خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تغییراتی در دوره دکتری برای جذب بهتر استعدادهای درخشان و آمایش کدرشته های محل ها ایجاد کنیم.

- معاون آموزشی وزارت علوم از بازنگری تمامی رشته های کارشناسی دانشگاه ها خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تغییراتی در دوره دکتری برای جذب بهتر استعدادهای درخشان و آمایش کدرشته های محل ها ایجاد کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم عموعابدینی در شصت و دومین اجلاس معاونان آموزشی دانشگاه های سراسر کشور که در دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است، با تاکید بر اینکه طرح آمایش آموزش عالی را به شکل جدی دنبال کردیم، گفت: در این رابطه کمیته ای در سطح استانی تشکیل دادیم که ساماندهی رشته ها و واحدها را انجام می دهد.

وی در ادامه از برنامه وزارت علوم برای ایجاد تغییراتی در دوره دکتری برای جذب بهتر استعدادهای درخشان و آمایش کدرشته های محل ها خبر داد و تاکید کرد: تدوین و بازنگری 902 برنامه درسی، تدوین نظام جامع کشاورزی و منابع طبیعی تدوین نظام جامع فنی و مهندسی، ابلاغ آیین نامه، تدوین و بازنگری برنامه های درسی نیز طی سال گذشته انجام شده است.

معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه بازنگری تمام رشته های دوره کارشناسی نیز در حال انجام است، افزود: ماموریت گرایی، سنجش


برچسب ها: استعدادهای درخشان - معاون آموزشی وزارت علوم - وزارت علوم - دانشگاه ها - دانشگاه - رشته - کارشناسی
آخرین اخبار سرویس:

تمامی رشته های دوره کارشناسی بازنگری می شوند

تمامی رشته های دوره کارشناسی بازنگری می شوند