مطالب مرتبط:
استقبال رسمی رییس جمهور الجزایر از حجت الاسلام رییسی در کاخ ریاست جمهوری
فیلم| حاشیه های سفر رییس جمهور به الجزایر
سفر رییس جمهور به الجزایر
استقبال از رییسی در کاخ ریاست جمهوری الجزایر
رییس جمهور: آگاهی بخشی نسبت به فلسطین باید در محور فعالیت مساجد در سرزمین های اسلامی باشد/ آمادگی ایران برای گسترش ارتباطات فرهنگی میان ایران و الجزایر با محوریت مساجد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 16:352024-03-03سياسي

استقبال رسمی رییس جمهور الجزایر از رییسی


«عبدالمجید تبون» رییس جمهور الجزایر در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور به صورت رسمی از سید ابراهیم رییسی که در رأس هیئت عالیرتبه اقتصادی و سیاسی به الجزیره سفر کرده است، - عبدالمجید تبون رییس جمهور الجزایر در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور به صورت رسمی از سید ابراهیم رییسی که در رأس هیئت عالیرتبه اقتصادی و سیاسی به الجزیره سفر کرده است، استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسم استقبال رسمی، پس از نواخته شدن سرود ملی و گرفتن عکس یادگاری روسای جمهور ایران و الجزایر، اعضای هیئت های عالیرتبه دو کشور معرفی شدند.

بلافاصله پس از مراسم استقبال از رییسی از سوی رییس جمهور الجزایر گفت وگوی خصوصی روسای جمهور دو کشور انجام خواهد شد و در ادامه نیز مذاکرات دوجانبه هیئت های عالیرتبه دو کشور برگزار می شود.

پس از این نشست نیز اسناد مهم همکاری های دوجانبه میان ایران و الجزایر به امضای مقامات دو کشور خواهد رسید و در پایان روسای جمهور دو کشور در نشست مطبوعاتی نتایج رایزنی ها و گفتگوهای دو جانبه را تشریح خواهند کرد.

انتهای پیام


برچسب ها: رییس جمهور الجزایر - الجزایر - جمهور - رییس جمهور - رییس - سید ابراهیم رییسی - کاخ ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

استقبال رسمی رییس جمهور الجزایر از رییسی

استقبال رسمی رییس جمهور الجزایر از رییسی