مطالب مرتبط:
هشدار پلیس فتا درباره فرصت طلبی جدید شیادان مجازی
هشدار پلیس فتا: مراقب باشید با پیامک سهام عدالت کلاه سرتان نرود
هشدار پلیس؛ مراقب باشید با پیامک سهام عدالت سرتان کلاه نرود!
پیامک سهام عدالت؛ واقعی یا جعلی؟ مراقب شیادان باشید
ظهور پدیده ای به نام پزشک بلاگری؛ شیوع روایت پرونده بیماران در فضای مجازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 17:502024-03-05حوادث

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری جدید شیادان مجازی


سرهنگ داوود معظمی گودرزی رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت در تشریح این خبر گفت: با توجه به اعلام واریز سود سهام عدالت در روز های پایانی سال توسط مراجع مربوطه متقاضیان باید توجه داشته باشند که در دام افراد سودجو و فرصت طلبی که از هر موضوعی برای .

- سرهنگ داوود معظمی گودرزی رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت در تشریح این خبر گفت: با توجه به اعلام واریز سود سهام عدالت در روز های پایانی سال توسط مراجع مربوطه متقاضیان باید توجه داشته باشند که در دام افراد سودجو و فرصت طلبی که از هر موضوعی برای کلاهبرداری و اقدامات مجرمانه استفاده می کنند، گرفتار نشوند.

رییس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اعلام واریز مرحله جدید سود سهام عدالت در کشور نسبت به فرصت طلبی جدید شیادان مجازی در این خصوص و کلاهبرداری از متقاضیان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، رییس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به اعلام واریز مرحله جدید سود سهام عدالت در کشور نسبت به فرصت طلبی جدید شیادان مجازی در این خصوص و کلاهبرداری از متقاضیان هشدار داد و گفت ظرف هفته گذشته پرونده های ورودی به پلیس فتا پایتخت در خصوص برداشت های غیرمجاز از حساب بانکی با شگرد پیامک های جعلی چندین برابر شده است.


برچسب ها: سرهنگ داوود معظمی گودرزی - سود سهام عدالت - واریز سود سهام عدالت - رییس پلیس - داوود معظمی گودرزی - کلاهبرداری - سهام عدالت
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری جدید شیادان مجازی

هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری جدید شیادان مجازی