مطالب مرتبط:
امنیت شغلی، امنیت پایدار تأمین اجتماعی و امنیت اقتصادی از اهداف من است
مهلت ثبت نام آزمون استخدام پیمانی تأمین اجتماعی تمدید شد
کشاورزی آینده - 4 | امکان تأمین «خانه باغ 32هزار مترمربعی» برای هر ایرانی
نیویورک تایمز: سیا نسل جدیدی از جاسوسان اوکراینی را تربیت کرده است
تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدام سازمان تأمین اجتماعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 12:102024-02-26اقتصادي

تأمین سرمایه از طریق کارگزاری ها فرصت جدیدی برای تولیدکنندگان است


رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی فارس گفت: تامین سرمایه از طریق کارگزاری ها فرصت جدیدی برای تولیدکنندگان ایجاد کرده و دارای مزایا و معایبی است.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی فارس گفت: تامین سرمایه از طریق کارگزاری ها فرصت جدیدی برای تولیدکنندگان ایجاد کرده و دارای مزایا و معایبی است.

نادر طیبی امروز، 7 اسفندماه در نشست تخصصی سرمایه گذاری و تأمین مالی بخش کشاورزی که با حضور اعضای کمیسیون سرمایه گذاری و نمایندگانی از شرکت های کارگزاری در این اتاق برگزار شد، با بیان اینکه ضروری ترین ابزار برای فعال اقتصادی منابع مالی است و درگذشته بانک ها تنها تأمین کننده مالی بخش خصوصی به شمار می رفتند، گفت: در حال حاضر سیاست بانک ها به شدت انقباضی است و به پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری محدود شده است.

وی با بررسی راه های تأمین سرمایه از طریق کارگزاری ها اظهار کرد: یکی از مزایای این نوع سرمایه گذاری پایین تر بودن نرخ سود نسبت به نرخ تورم است که البته این مسئله توجیهی است برای تورم های بالا.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس اضافه کرد: نکته دیگر این که سازمان امور مالیاتی با این توضیح که چون تولیدکننده توانسته تسهیلاتی با سود بالا دریافت کند، نشان دهنده سود عملیاتی بالای تولیدکننده است و می تواند م


برچسب ها: سرمایه - رییس کمیسیون سرمایه گذاری - سرمایه گذاری - تولیدکنندگان - اتاق بازرگانی فارس - کارگزاری - کارگزاری ها
آخرین اخبار سرویس:

تأمین سرمایه از طریق کارگزاری ها فرصت جدیدی برای تولیدکنندگان است

تأمین سرمایه از طریق کارگزاری ها فرصت جدیدی برای تولیدکنندگان است