مطالب مرتبط:
926 شعبه اخذ رای در خراسان شمالی برپا شد
92 درصد شعبه های اخذ رای خراسان شمالی مستقر شد
242 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه شهرستان نور و محمودآباد فراهم شد
اعلام لیست شعبه های اخذ رأی در سطح استان اردبیل
برپایی 1515 شعبه برای اخذ آرای مردم استان گلستان؛ مشارکت 79 هزار رای اولی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 12:452024-03-01سياسي

برپایی شعبه اخذ رأی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر در خراسان شمالی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: شعبه ای ویژه برای حضور و مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در بجنورد در انتخابات برپا شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: شعبه ای ویژه برای حضور و مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در بجنورد در انتخابات برپا شد.

تقی صادقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات حوزه فرهنگ و هنر در خصوص آماده سازی فضای برگزاری پرشور انتخابات و زمینه سازی حضور حداکثری و با بیان اینکه از ابتدای سال جاری گروه ها و اقشار مختلف در این باره سنگ تمام گذاشتند، نقش اهالی فرهنگ و هنری اعم از رسانه ها و هنرمندان و اهالی مسجد در این خصوص را ویژه دانست و گفت: در هر فرصتی اعم از برگزاری جشنواره ها، نشست های فرهنگی و کارگاه ها و برنامه های بزرگ فرهنگی، موضوع اطلاع رسانی و اهمیت انتخابات مدنظر بوده و به صورت ویژه انجام شده است.

وی افزود: برای نخستین بار، شعبه اخذ رأی به صورت ویژه و نمادین ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه ها و اهالی مسجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در محل نگارخانه نگارستان واقع در بجنورد چهارراه ارتش خیابان شهید ماژانی دایر شده است.

صادقی در پایان با تأکید بیش از پیش بر ضرورت حضور در عرصه آینده ساز انتخابات، بار دیگر حماسه سازی اهالی فرهنگ و هنر دوشادوش همه مردم


برچسب ها: فرهنگ و هنر - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - اصحاب فرهنگ و هنر - خراسان شمالی - فرهنگ - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

برپایی شعبه اخذ رأی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر در خراسان شمالی

برپایی شعبه اخذ رأی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر در خراسان شمالی