مطالب مرتبط:
رشد 66 درصدی توسعه گلخانه های رزن
حیات طیبه، رویکرد تربیتی مدارس سما در استان یزد
رشد 66 درصدی گلخانه های رزن در دولت سیزدهم
رشد اقتصادی 9 ماهه 4.5 درصد شد/ رشد 4.9 درصدی تشکیل سرمایه
رشد 111 درصدی عملکرد اکتشاف مجتمع سنگان طی 11 ماهه امسال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 15:202024-03-16اقتصادي

رشد 18 درصدی ارزش کالاهای صادراتی استان یزد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از صادرات بیش از یک میلیارد دلاری صادرکنندگان یزدی طی 11 ماهه سالجاری از گمرکات کشور خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از صادرات بیش از یک میلیارد دلاری صادرکنندگان یزدی طی 11 ماهه سالجاری از گمرکات کشور خبر داد.

محمدکاظم صادقیان افزود: صادرکنندگان استان یزد در مدت یازده ماهه سال 1402 بالغ بر 6 میلیون و 51 هزار تن کالا به ارزش 1 میلیارد و 116 میلیون دلار از گمرکات کشور صادرات داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزشی 18 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به میزان صادرات استان از گمرک یزد گفت: صادرات استان در 11 ماه سال جاری دو هزار و 873 تن کالا به ارزش 468 میلیون دلار از گمرک استان یزد اعلام شده است.

صادقیان تصریح کرد: در این مدت علاوه بر کاشی و سرامیک، انواع محصولات و مقاطع فولادی، انواع هیدروکربن، انواع نایلون و کیسه فریزر، انواع لوله و پروفیل، انواع ظروف شیشه ای، اکسید مولیبدن و فرو مولیبدن، انواع سیم و کابل، پسته و مغز پسته، انواع روفرشی، کالاهای عمده صادراتی از گمرک استان یزد هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی صمت یزد، این مسئول ادامه داد: کشورهای عراق، امارات متحده عربی، پاکستان، افغانستان، عمان، ترکیه، آذربایجان، روسیه، ترکمنستان و گرجستان، 10 کشو


برچسب ها: استان یزد - صادرات - استان - صادرکنندگان - صنعت، معدن و تجارت - میلیون دلار - میلیارد
آخرین اخبار سرویس:

رشد 18 درصدی ارزش کالاهای صادراتی استان یزد

رشد 18 درصدی ارزش کالاهای صادراتی استان یزد