مطالب مرتبط:
10 بقعه شاخص یزد میزبان مردم در برنامه های رمضان و عید نوروز هستند
اعلام برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت ماه مبارک رمضان
فرمانده نیروی زمینی مازندران: در برگزاری کنسرت از خط قرمزها عبور نکنیم/ با توجه به اینکه عید نوروز امسال با ماه رمضان مصادف شده است، شهرداری ها فعالیت های فرهنگی را در اولویت قرار دهند. اگر نمی توانید به سپاه اطلاع دهید
افزایش قیمت بلیت بازدید از برج میلاد
نی انبان نوازی یک زن روی صحنه برج میلاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 11:052024-03-04اقتصادي

اعلام برنامه های برج میلاد برای نوروز و ماه رمضان


مدیرعامل برج میلاد تهران از پیش بینی برنامه های فرهنگی و گردشگری در این مجموعه همزمان با عید نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

- مدیرعامل برج میلاد تهران از پیش بینی برنامه های فرهنگی و گردشگری در این مجموعه همزمان با عید نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس حیدری با اشاره به پیش بینی برنامه های مختلف در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام نوروز امسال با ماه رمضان تلاقی دارد، از 9 صبح تا 2 بامداد خدمات گردشگری و فرهنگی به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام نوروز گردشگران از شهرهای مختلف در تهران حضور دارند و قطعاً برج میلاد یکی از مقاصد آنهاست، جشنواره نوروزی نیز در طول روز پیش بینی شده است.

مدیرعامل برج میلاد تهران در تشریح برنامه های جشنواره نوروزی گفت: این جشنواره شامل برگزاری برنامه هایی ازجمله اجرای موسیقی اقوام، کنسرت های رایگان، استیج هایی برای خانواده ها و کودکان در ساعات مختلف روز می شود.

حیدری همچنین از برگزاری جُنگ شادی در ساعات شب خبر داد و افزود: جُنگ شبانه نیز با ضیافت افطاری ساده آغاز می شود و تا 2 بامداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام


برچسب ها: برج میلاد - برج میلاد تهران - ماه مبارک رمضان - نوروز - برنامه - پیش بینی - ایام نوروز
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های برج میلاد برای نوروز و ماه رمضان

اعلام برنامه های برج میلاد برای نوروز و ماه رمضان