مطالب مرتبط:
همای سعادت در اوج آسمان+فیلمی از غذا خوردن همای سعادت در زمستان سرد
فرودگاه پیام : فردا سه شنبه ، شاهد پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز خواهیم بود/ مردم از صدای غرش پروازهای نظامی نگران نباشند
ویدیویی ببینید از تغییرات دیدنی بازیگران سریال زیر آسمان شهر/فقط آهنگش😍
جولان آلاینده ها بر آسمان اصفهان
پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان البرز/مردم نگران نباشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 15:152024-03-04اجتماعي

آسمان ابری و هوای سرد و یخبندان در اردبیل خواهیم داشت


طبق گزارش مرکز پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان اردبیل، آسمان استان ابری و مه آلود بوده و هوای سرد و یخبندان ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/اردبیل طبق گزارش مرکز پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان اردبیل، آسمان استان ابری و مه آلود بوده و هوای سرد و یخبندان ادامه خواهد داشت.

بر اساس نقشه های هواشناسی، طی امروز تا صبح فردا (سه شنبه 15 اسفند) با ناپایداری شرایط جوی و ماندگاری پرفشار سطح زمین علاوه بر تداوم هوای سرد و یخبندان، آسمان استان ابری و مه آلود بوده و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش پراکنده برف پیش بینی می شود.

همچنین امشب در مناطق مرکزی و جنوبی استان هوای بسیار سرد توام با یخبندان (با کمینه دمای 2 تا 5 درجه سلسیوس زیر صفر) انتظار می رود.

اما از فردا تا حوالی ظهر پنجشنبه (17 اسفند) با تغییر جریانات جوی و وزش باد جنوبی (گاهی با سرعت تند) ضمن افزایش نسبی دمای هوا، آسمان استان در بیشتر ساعات صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

بر اساس این گزارش مجدداً از بعد از ظهر پنجشنبه تا اوایل هفته آینده با شمالی شدن جریانات جوی و وزش باد خزری ضمن افزایش ابر و کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می شود.


برچسب ها: یخبندان - آسمان استان - استان - هوای سرد - هواشناسی - اردبیل - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

آسمان ابری و هوای سرد و یخبندان در اردبیل خواهیم داشت

آسمان ابری و هوای سرد و یخبندان در اردبیل خواهیم داشت