مطالب مرتبط:
ایستگاه پایانی کنسرت ها در روزهای پایانی سال 1402
اقدام زیبا و انسان دوستانه علیرضا فغانی در روزهای پایانی سال
تمهیدات ترافیکی پلیس راهور اصفهان برای روزهای پایانی سال
نارضایتی کارگران از تعیین دستمزد در روزهای پایانی سال
گزارشی از ماراتن کنسرت ها در روزهای پایانی سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 اسفند 1402 ساعت 12:002024-03-04اجتماعي

افتتاح 3 ایستگاه متروی جدید طی روزهای پایانی سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) اعلام کرد: در آستانه فرا رسیدن روز 16 اسفند که مصادف است با سالروز بهره برداری از نخستین ایستگاه مترو در تهران (مربوط به سال 1377) ذکر این نکته جالب توجه است که در 25 سال گذشته .

- مصادف با سالروز بهره برداری از نخستین ایستگاه مترو در تهران، 3 ایستگاه مترو بهار شیراز، آیت الله کاشانی و شهدای کن در روزهای باقی مانده از سال جاری افتتاح خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) اعلام کرد: در آستانه فرا رسیدن روز 16 اسفند که مصادف است با سالروز بهره برداری از نخستین ایستگاه مترو در تهران (مربوط به سال 1377) ذکر این نکته جالب توجه است که در 25 سال گذشته 44 ایستگاه شبکه مترو پایتخت در ماه های اسفند سال های گذشته افتتاح شده اند.

آخرین مورد این موضوع مربوط به اسفندماه سال 1402 است، که طی آن 5 ایستگاه شهید دادمان، میدان شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولیعصر (عج)، بوستان لاله و کارگر در خطوط 6 و 7 مترو آغاز به کار کرد.

به لحاظ آماری نیز می توان گفت بیش از 28 درصد ایستگاه هایی که تاکنون به بهره برداری رسیده اند، در اسفند ماه افتتاح شده و البته امسال نیز قرار است به این اعداد و ارقام، نام 3 ایستگاه دیگر اضافه شود؛ این ایستگاه ها در خط 6 وا


برچسب ها: ایستگاه مترو - ایستگاه - مترو - بهره برداری - تهران - شرکت راه آهن - نخستین
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 ایستگاه متروی جدید طی روزهای پایانی سال

افتتاح 3 ایستگاه متروی جدید طی روزهای پایانی سال