مطالب مرتبط:
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری: مواد مخدر دیگر جزءِ 10 جرم اول تهران نیست
تحویل شن چاله ها به شهرداری تهران در هفته آتی
توجیه سخنگوی شهرداری تهران برای فعالیتهای انتخاباتی زاکانی: وقتی او را به مراسم سیاسی دعوت می کنند، طبیعی است که تحلیل خودش را ارائه می کند
توجیه سخنگوی شهرداری تهران برای فعالیت های انتخاباتی زاکانی: وقتی از وی به رویدادهای سیاسی دعوت می شود، طبیعی است که تحلیل های خود را ارائه کند.
آسمان و ریسمان سخنگوی شهرداری تهران برای توجیه فعالیت های انتخاباتی زاکانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 15:002024-02-27سياسي

شهرداری: مواد مخدر دیگر جزءِ 10 جرم اول تهران نیست


در 2 دهه اخیر روند صعودی در مواد مخدر داشتیم که علل مختلفی داشت و برخی توسعه ها موجب افزایش آسیب های اجتماعی شد که حل کردن معضل آسیب های اجتماعی نیز یک شبه اتفاق نمی افتد و نیازمند یک پروسه است که دنبال آن هستیم.

- مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با تشریح اقدامات این سازمان در ساماندهی معتادان متجاهر از سطح شهر و انتقال آنان به مراکز غربالگری و  یاورشهرها گفت: در سال 1400 مواد مخدر جرم اول کلانشهر تهران بود اما خوشبختانه با اقدامات اساسی که در این دوره مدیریت شهری رقم خورد امروز شاهدیم که با ساماندهی معتادان متجاهر و انتقال آنان به یاورشهرها، این معضل اجتماعی بنا به اظهارات حجت الاسلام حسین زاده معاون دادستان تهران حتی جزءِ 10 جرم اول پایتخت هم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر افزود: وقتی که در زمستان سال 1400 قرارگاه اجتماعی شهر تهران تشکیل شد با کلونی هایی با بیش از 850 معتاد متجاهر که اغلب به سلاح های گرم و سرد مسلح بودند، رو به رو بودیم.

رود دره فرحزاد محل تجمع معتادان؛ دیروز وی ادامه داد: در گذشته رود دره فرحزاد به محل تجمع معتادان تبدیل شده بود حتی در آن غاری ایجاد کرده بودند و به مدت هشت سال در آن سکونت داشتند.


برچسب ها: ساماندهی معتادان متجاهر - اجتماعی - آسیب های اجتماعی - معتادان متجاهر - مواد مخدر - تهران - شهرداری تهران
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری: مواد مخدر دیگر جزءِ 10 جرم اول تهران نیست

شهرداری: مواد مخدر دیگر جزءِ 10 جرم اول تهران نیست