مطالب مرتبط:
فولاد خوزستان پیشران توسعه صنعت فولاد کشور است
توسعه زیست بوم فناوری پردیس، عنصری اقتدارآفرین برای کشور
توسعه اکوسیستم فناوری پردیس، عنصر اقتدار برای کشور
سبد سوختی کشور بایستی از طریق افزودن CNG و LPG به سایر سوخت های مصرفی توسعه یابد
توسعه و رشد اقتصادی بدون بودجه با شکستن انحصار میادین کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 20:002024-03-09بين الملل

توسعه همه جانبه روابط همسایگی با ارمنستان به نفع دو کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، عصر امروز «واهان کوستانیان» معاون وزیر امور خارجه ارمنستان را در محل وزارت امور خارجه به حضور پذیرفت.

- وزیر امور خارجه کشورمان توسعه همه جانبه روابط همسایگی با کشور ارمنستان را به نفع دو کشور و در راستای صلح، ثبات و امنیت پایدار در منطقه بدور از مداخله کشور های بیگانه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، عصر امروز واهان کوستانیان معاون وزیر امور خارجه ارمنستان را در محل وزارت امور خارجه به حضور پذیرفت.

در این دیدار امیرعبداللهیان با یادآوری سفرش به این کشور و ملاقات ها و مذاکرات خوب خود با نخست وزیر و وزیر امور خارجه ارمنستان، بر اهمیت تداوم تلاش های مشترک برای تقویت و ارتقا همکاری ها در عرصه های مختلف و متنوع سیاسی، اقتصادی، تجاری، علمی و فرهنگی تاکید نمود.

رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان توسعه همه جانبه روابط همسایگی با کشور ارمنستان را به نفع دو کشور و در راستای صلح، ثبات و امنیت پایدار در منطقه بدور از مداخله کشور های بیگانه دانست.

واهان کوستانیان معاون سیاسی وزیر امور خارجه ارمنستان نیز با ابراز خرسندی از دیدارش با حسین امیرعبداللهیان و ابلاغ سلام های وزیر امور خارجه کشورش ب


برچسب ها: وزیر امور خارجه - امور خارجه - امیرعبداللهیان - خارجه - ارمنستان - معاون وزیر امور خارجه - حسین امیرعبداللهیان
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همه جانبه روابط همسایگی با ارمنستان به نفع دو کشور است

توسعه همه جانبه روابط همسایگی با ارمنستان به نفع دو کشور است