مطالب مرتبط:
اعلام آماده باش ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری برای بارش های پیش رو
آماده باش مدیریت بحران کهگیلویه وبویراحمد
هشدار قرمز هواشناسی؛ آماده باش مدیریت بحران کهگیلویه وبویراحمد
ستاد بحران در 5 استان که بارندگی پیش بینی شده است در آماده باش قرار دارند
آماده باش مدیریت بحران در پی هشدار قرمز هواشناسی برای 5 استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 20:202024-03-17سياسي

آماده باش دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران ایلام


با توجه به شدت بارش ها و احتمال بارش های سنگین و نقطه ای در مدت کوتاه و خسارات ناشی از آن، همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان بایست در آماده باش کامل باشند.

- ایسنا/ایلام معاون استاندار ایلام گفت: با توجه به شدت بارش ها و احتمال بارش های سنگین و نقطه ای در مدت کوتاه و خسارات ناشی از آن، همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان بایست در آماده باش کامل باشند.

محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ظهر روز یک شنبه، 27 اسفند 1402 در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی در استان گفت: با توجه به شدت بارش ها و احتمال بارش های سنگین و نقطه ای در مدت کوتاه و خسارات ناشی از آن، همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان بایست در آماده باش کامل باشند.

وی ادامه داد: همچنین شهرداری های استان نسبت به لایروبی مجدد مسیل ها اقدامات لازم را به عمل آورند و حتی در مناطق روستایی توسط دهیاری ها باید به این موضوع توجه لازم شود.

وی افزود: متاسفانه همواره یکی از موضوعاتی که مورد غفلت قرار می گیرد و باعث خسارت می شود، بی توجهی به پاکسازی جداول و مسیل ها است.


برچسب ها: ستاد مدیریت بحران استان - ستاد مدیریت بحران - مدیریت بحران - آماده باش کامل - بارش های سنگین - استان - آماده باش
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران ایلام

آماده باش دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران ایلام