مطالب مرتبط:
هشدار قرمز هواشناسی؛ سیلاب 22 استان را برمی دارد/ بارش سیل آسا در این استان ها
بارندگی های متفاوت نوروزی؛ سیل این استان را تهدید می کند
هشدار مهم؛ خطر سیل در این استان ها جدی است
هشدار قرمز هواشناسی/ بارش سیل آسا در این استان ها
سیل این استان ها را تهدید می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 07:152024-03-18اجتماعي

هدایت افراد از اماکن آسیب پذیر در سیل احتمالی 5 استان


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مسئولان 5 استان موظفند در صورت وقوع سیلاب، دستور تخلیه اماکن آسیب پذیر را بدهند و اگر لازم باشد با هدایت اجباری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمدحسن نامی در ارتباط با بخش خبری 14 گفت: ستاد های مدیریت بحران در 5 استان لرستان، خوزستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد که بارندگی در آنجا بیشتر خواهد بود، به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش قرار دارند.

­ این مقام مسئول با بیان اینکه تمامی مرخصی های مسئولان دستگاه های خدمت رسان لغو شده است، افزود: ستاد های مدیریت بحران در 24 استان دیگر هم که هشدار نارنجی دارند آماده خدمت رسانی هستند.

­ رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: علاوه بر این پنج استان که هشدار قرمز هواشناسی صادر شده است، در شمال استان فارس به ویژه در منطقه مَمَسَنی و نورآباد هم امکان بارش زیادی وجود دارد و به همین علت ستاد مدیریت بحران در این منطقه هم به حالت آماده باش درآمده است.

­ نامی افزود: با ماموران پلیس راهور هماهنگی های لازم انجام شده تا در مواقعی که میزان بارندگی افزایش پیدا می کند، علاوه بر اعمال محدودیت تردد در جاده ها، جاده های فرعی و زیر پل ها هم مسدود شوند.


برچسب ها: مدیریت بحران - سازمان مدیریت بحران کشور - رییس سازمان مدیریت بحران - سازمان مدیریت بحران - رییس سازمان مدیریت - استان - سازمان مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

هدایت افراد از اماکن آسیب پذیر در سیل احتمالی 5 استان

هدایت افراد از اماکن آسیب پذیر در سیل احتمالی 5 استان