مطالب مرتبط:
پیش بینی میانگین مصرف روزانه 120 میلیون لیتر بنزین
گلزنی دوباره گوستاوو بلانکو برای استقلال بعد از 120 روز
گلزنی دوباره گوستاوو بلانکو برای استقلال بعد از 120 روز آفتاب نو | اخبار ورزشی
تشکیل 120 پرونده تخلف اصناف در مشهد
استقلال با برد به استقبال دربی رفت/ گلزنی یک بازیکن بعد از 120 روز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 11:252024-03-09اقتصادي

امسال 120 هزار تن کود در اختیار کشاورزان همدانی قرار گرفت


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان از تأمین، تدارک و توزیع 120 هزار تن انواع کودهای شیمیایی برای کشت های استان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان از تأمین، تدارک و توزیع 120 هزار تن انواع کودهای شیمیایی برای کشت های استان در سال جاری خبر داد.

بهروز الیاسی با بیان اینکه تأمین و توزیع این میزان کود، تحقق صددرصدی برنامه ابلاغی از سوی وزارت جهادکشاورزی را نشان می دهد، خاطرنشان کرد: برنامه ابلاغی توسط سازمان جهادکشاورزی طبق سطح زیرکشت و نوع محصول تولیدی هر شهرستان سهمیه بندی و برای توزیع به این شرکت ارسال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان، وی افزود: این شرکت نیز با کمک 94 کارگزار و عامل فروشی که در تمامی نقاط استان دارد، کودهای مورد نیاز کشاورزان را در نزدیک ترین فاصله ممکن در اختیارشان قرار می دهد.

الیاسی یادآور شد: از 120 هزار تن برنامه ابلاغی کودهای پایه کشاورزی برای استان به تفکیک حدود 94 هزار تن ازته، 20 هزار تن فسفاته و 6000 تن پتاسه را شامل می شود که تمامی برنامه کودی محقق و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

وی در پایان امنیت غذایی مردم را در گرو تغذیه بهینه گیاهی دانست و مطرح کرد: با تغذیه به موقع گیاه و افزایش بهره وری امنیت غذایی ک


برچسب ها: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی - خدمات حمایتی کشاورزی - کشاورزی - استان - کودهای شیمیایی - جهادکشاورزی - استان همدان
آخرین اخبار سرویس:

امسال 120 هزار تن کود در اختیار کشاورزان همدانی قرار گرفت

امسال 120 هزار تن کود در اختیار کشاورزان همدانی قرار گرفت