مطالب مرتبط:
ریشه یابی اختلاف انجمن زغال سنگ و ذوب آهن
هدف اجتماعی بعثت انبیا اقامه عدل و انصاف است 
آغاز پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی + جدول
اخبار بازنشستگان تامین اجتماعی | کانون بازنشستگان تامین اجتماعی + مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی
اعلام جدول پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اسفندماه 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 18:402024-03-09سياسي

مسائل اجتماعی باید با حساسیت و روش های علمی ریشه یابی شود


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر ریشه یابی آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی در بحث آسیب های اجتماعی مسئولیت جدی و حساس دارند و نباید از باب رفع تکلیف به این حوزه نگاه کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر ریشه یابی آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی در بحث آسیب های اجتماعی مسئولیت جدی و حساس دارند و نباید از باب رفع تکلیف به این حوزه نگاه کنند.

تراب محمدی در جلسه شورای اجتماعی استان، گفت: این شورا یکی از شوراهای مهم استان است که باید مسائل اجتماعی را با حساسیت و با روش های علمی بررسی کند.

وی آمار برخی آسیب های اجتماعی مانند افسردگی دانش آموزان را نگران کننده دانست و گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی بیش از آن که منشأ اقتصادی و معیشتی داشته باشد، ریشه فرهنگی دارد و ناشی از خلاءهای فرهنگی مانند گسست خانوادگی است.

محمدی با تاکید بر ریشه یابی آسیب های اجتماعی، گفت: باید به سنت های اصیل خود برگردیم و مسائل را با روش علمی ریشه یابی کنیم در غیر این صورت با مشکلات عدیده مواجه خواهیم شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اعتبارات مربوط به کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: این اعتبارات برای اولین بار در اختیار وزارت کشور قر


برچسب ها: آسیب های اجتماعی - اجتماعی - استاندار آذربایجان شرقی - آذربایجان شرقی - دستگاه های اجرایی - آذربایجان - ریشه یابی
آخرین اخبار سرویس:

مسائل اجتماعی باید با حساسیت و روش های علمی ریشه یابی شود

مسائل اجتماعی باید با حساسیت و روش های علمی ریشه یابی شود