مطالب مرتبط:
سیاست، اقتصاد را زجر می دهد / چرا آمریکا از چین عذرخواهی کرد؟ / لایه ای از قدرت، توسعه را خلاف پایداری سیاسی و اجتماعی می داند
ابلاغ همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی| افزایش حقوق بازنشستگان
استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی در آرتا فولاد آریا راد در اصفهان
ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 12 مارس 2024
فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی | دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی + ورود به سایت خدمات اینترنتی تامین اجتماعی eservices.tamin.ir
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 15:302024-03-13اقتصادي

چرا جلیل محبی تبعات اجتماعی لایحه ای که خودش تنظیم کرده را گردن نمی گیرد؟


جلیل محبی از طراحان لایحه عفاف و حجاب که میزان بالای جریمه های نقدی را عامل بازدارنده می دانست، در حادثه درمانگاه قم به همراهان روحانی عکاس تاخته و گفته این تفکر ایران را نابود می کند.

- مواضع جلیل محبی عجیب و ضد و نقیض است.

او در شهریور ماه امسال، زمانی که متن لایحه حجاب و عفاف نهایی شده بود تحت عنوان طراح قانون حجاب و عفاف از جریمه های نقدی برای بدپوششی مدون در لایحه حمایت می کرد.

  او مهرماه امسال، تحت عنوان یکی از طراحان قانون عفاف و حجاب با روزنامه اصولگرای فرهیختگان گفتگو کرده و مدعی شده بود میزان بالای جریمه نقدی به علت بدپوششی، بازدارندگی ایجاد می کند.

  او گفته بود وقتی جریمه 24 میلیون تومان بشود و همه جرائم با هم جمع شوند، این بازدارندگی جدی تر خواهد شد، یعنی اگر دو عکس در روز گرفته شود، دو جریمه حساب می شود و اگر شما اولی و دومی را بپردازی به پنجمی که برسد، مجازات حبس دارد.

  محبی مدعی شده بود، مجازات جریمه، بهترین انتخاب است و چیزی که امروز در جامعه مدرن برای بازدارندگی (نه مختل شدن زندگی افراد) تدبیر می شود، همان جریمه نقدی است.

  جلیل محبی نویسنده لایحه ای ست که در آن به افراد مطمئن و مورد وثوق به طور قانونی اجازه عکس برداری از موارد بدپوششی داده شده است، اما امروز تفکر روحانی که به پشتوانه همین لایحه اقدام به ع


برچسب ها: جلیل محبی - جریمه - عفاف و حجاب - حجاب و عفاف - لایحه - حجاب - عفاف
آخرین اخبار سرویس:

چرا جلیل محبی تبعات اجتماعی لایحه ای که خودش تنظیم کرده را گردن نمی گیرد؟

چرا جلیل محبی تبعات اجتماعی لایحه ای که خودش تنظیم کرده را گردن نمی گیرد؟