مطالب مرتبط:
تعرفه شارژ خودروهای برقی اعلام شد
خودروی برقی از باشگاه فوتبال سر درآورد
هزینه شارژ خودرو برقی در ایران اعلام شد
شهردار: همدان نیازمند به حمل و نقل برقی است
تعرفه شارژ خودروهای برقی برای هر کیلووات 547 تومان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 08:252024-02-27اقتصادي

فرانسه میزبان کادیلاک برقی جنرال موتورز


خودروساز آمریکایی جنرال موتورز از کادیلاک لیریک برقی لوکس خود در فرانسه رونمایی کرد که بازار خود را در اروپا پس از بازگشت در سال گذشته گسترش داد و آزمایشی را انجام داد که آیا فروش فقط آنلاین خریداران ثروتمند خودرو را جذب می کند یا خیر.

- خودروساز آمریکایی جنرال موتورز از کادیلاک لیریک برقی لوکس خود در فرانسه رونمایی کرد که بازار خود را در اروپا پس از بازگشت در سال گذشته گسترش داد و آزمایشی را انجام داد که آیا فروش فقط آنلاین خریداران ثروتمند خودرو را جذب می کند یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنرال موتورز در ماه اکتبر اعلام کرد که فروش خود را در سوییس آغاز می کند که اولین گام در بازگشت تمام الکتریکی به بازارهای اروپایی از زمان فروش برندهای اوپل و واکسول در سال 2017 است.

مشتریان اروپایی برخلاف بازار خانگی که در آن به یک شبکه فروش بزرگ متکی است، می توانند خودروهای برقی کادیلاک خود را کاملاً آنلاین سفارشی کرده و خریداری کنند.

خودروسازان اروپایی تحت فشار رقبای چینی و کاهش رشد تقاضا، بر تلاش برای ساخت خودروهای برقی مقرون به صرفه تر متمرکز شده اند.

جاکلین مک کویید، رییس اروپایی جنرال موتورز، در مراسم رونمایی در پاریس به خبرنگاران گفت که انتظار می رود شاسی بلندهای الکتریکی همچنان سریع ترین بخش در حال رشد خودروهای بدون آلایندگی باشن


برچسب ها: جنرال موتورز - کادیلاک - خودرو - فروش - اروپا - بازار - بازگشت
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه میزبان کادیلاک برقی جنرال موتورز

فرانسه میزبان کادیلاک برقی جنرال موتورز