مطالب مرتبط:
انتخاب کاندیدای اصلح سبب مجلس قوی می شود
مجلس قوی به مثابه موتور محرک کشور است
نماینده مجلس نماینده کل کشور است یا نماینده مردم منطقه خود؟ 
نماینده مجلس نماینده کل کشور است یا نماینده مردم منطقه خودش؟
انتخابات پشتوانه ای برای نظام و موجب اقتدار ملی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 اسفند 1402 ساعت 09:302024-02-23سياسي

تشکیل مجلس قوی موجب اقتدار بیشتر منطقه ای کشورمان می شود


معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش سیاسی فرماندهان در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد، مهم ترین رویداد سیاسی کشور در سال 1402 را انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دانست.

- معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش سیاسی فرماندهان در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد، مهم ترین رویداد سیاسی کشور در سال 1402 را انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش سیاسی فرماندهان در پایگاه هوایی شهید لشگری مهرآباد با بیان اینکه سال 2024 سالی پر از انتخابات در تمام دنیا است گفت: تقریباً نیمی از مردم دنیا در انتخابات کشورهای خودشان شرکت می کنند و از جمله مهم ترین این انتخابات ها، انتخابات در ایران و انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا است.

وی با استناد به آیه 58 سوره نساء که می فرماید خداوند به شما فرمان می دهد که امانت ها را به اهلشان بدهید افزود: حضرت امام (ره) رأی دادن را یک تکلیف شرعی می دانند و مقام معظم رهبری (مدظله للعالی) نیز بارها بر اهمیت و ضرورت شرکت در انتخابات تاکید کرده اند.

امیر سرتیپ اکرمی نیا در ادامه اظهار کرد: از بین چهار راهبرد انتخاباتی سال جاری، اعم از مشارکت قوی، امنیت کامل، رقابت واقعی و


برچسب ها: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش - انتخابات - سازمان عقیدتی سیاسی - عقیدتی سیاسی ارتش - سیاسی - انتخابات مجلس خبرگان - عقیدتی سیاسی
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل مجلس قوی موجب اقتدار بیشتر منطقه ای کشورمان می شود

تشکیل مجلس قوی موجب اقتدار بیشتر منطقه ای کشورمان می شود