مطالب مرتبط:
شکارچی منطقه حفاظت شده قمصر و برزک کاشان دستگیر شد
فیلم/مشاهده خرس در جاده مازندران
علت مرگ ماهی ها در منطقه حفاظت شده «دز» چیست؟
کشف 18 قطعه شکار غیرمجاز توسط عوامل یگان حفاظت محیط زیست کاشان
مهارآتش سوزی انبارهای شرکت فولاد خوزستان بعد از 9 ساعت/حفاظت مواد اولیه از زبانه های آتش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 13:002024-03-16اجتماعي

مشاهده 4 قلاده خرس قهوه ای در منطقه حفاظت شده دنا


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از مشاهده 4 قلاده خرس قهوه ای در حوالی منطقه حفاظت شده دنا در شهرستان دنا توسط دوستداران محیط زیست خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از مشاهده 4 قلاده خرس قهوه ای در حوالی منطقه حفاظت شده دنا در شهرستان دنا توسط دوستداران محیط زیست خبر داد.

اسلام جاودان خرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت: یکی از دوستداران طبیعت و حیات وحش و کوهنورد پنجشنبه شب 24 اسفندماه 1402 موفق به مشاهده و فیلمبرداری از چهار قلاده خرس قهوه ای در مسیر جاده منطقه اندرسا در منطقه حفاظت شده دنا شد.

وی افزود: همراهمی همه آحاد مردم در امر حفاظت عرصه های طبیعی امری ضروری به نظر می رسد و در این راستا با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست و تلاش شبانه روزی همکاران شاهد گونه های مختلف حیات وحش در مناطق حفاظت شده استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خرس ها پستانداران بزرگ جثه ای هستند که در زمره گونه های حمایت شده سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته و در زیستگاه های خود تراکم پایینی دارند؛ به همین خاطر خطرات متعددی آنها را تهدید می کند، بنابراین حفاظت از آنها یکی از اولویت های اساسی در برنا


برچسب ها: منطقه حفاظت شده دنا - منطقه حفاظت شده - کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - محیط زیست - منطقه حفاظت - حفاظت محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده 4 قلاده خرس قهوه ای در منطقه حفاظت شده دنا

مشاهده 4 قلاده خرس قهوه ای در منطقه حفاظت شده دنا